Temeljem članka 28. Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi (NN broj 87./08.86/09., 92/10., 105/10. i 90/11), Školski odbor Osnovne škole Vladimira Nazora Daruvar na sjednici održanoj 2.9.2014. godine, na prijedlog Učiteljskog vijeća a po razmatranju Vijeća roditelja, donio je
ŠKOLSKI KURIKUL
Školski kurikul objavljen na mrežnim stranicama škole, dostupan je učenicima, roditeljima i svima zainteresiranima za život i rad škole.
KURIKULUM – UVODNI DIO
Kurikulum u širem smislu predstavlja svekoliko iskustvo koje učenici stječu kroz aktivnosti povezane sa školom i posredstvom školskoga ozračja. Stvaranje dobrog školskog ozračja omogućuje učeniku prihvaćanje škole kao mjesta odgoja i obrazovanja, ugode i zabave, prijateljstava te mjesta pripremanja za svijet odraslih.
Nacionalni okvirni kurikulum predstavlja temeljni dokument koji određuje sve bitne sastavnice odgojno-obrazovnoga sustava od predškolske razine pa do završetka srednjoškolskoga odgoja i obrazovanja.
Temeljno obilježje Nacionalnoga okvirnoga kurikuluma je prelazak na kompetencijski sustav i učenička postignuća (ishode učenja) za razliku od (do)sadašnjega usmjerenoga na sadržaj.
Nacionalni okvirni kurikulum čini polazište za izradbu nastavnih planova, odnosno definiranje optimalnoga opterećenja učenika, te izradbu predmetnih kurikuluma temeljenih na razrađenim postignućima odgojno–obrazovnih područja. Pretpostavka za kvalitetno provođenje nacionalnoga kurikuluma je visoka kompetentnost nositelja odgojno-obrazovnoga rada. [1]
Autonomija i sloboda škole u izradbi školskog kurikuluma omogućava stvaranje kurikuluma na temelju vlastitih ideja i iskustava. Kurikulum oblikuju učitelji i djelatnici škole za potrebe učenika. Time se povećava njihova odgovornost za provedbu kurikuluma u praksi.
Bitna je svrha kurikuluma njegova upotrebljivost za sve odgojno-obrazovne djelatnike škole, razumljivost učenicima, roditeljima i ostalim zainteresiranim osobama.
Prednost je izradbe školskog kurikuluma u suradnji, traženju novih mogućnosti efektivnog odgoja i obrazovanja na osnovi onoga što škola radi dobro načinom koji su djelatnici sami predložili i razvili.
U tvorbi školskog kurikuluma pozivamo sve zainteresirane (učenike, roditelje i članove lokalne zajednice) da zajedničkim nastojanjima stvorimo dokument koji će postati osnovom kvalitete naše odgojno-obrazovne djelatnosti i svakog sudionika odgojno-obrazovnog procesa posebno.
[1] Nacionalni okvirni kurikulum, MZOŠ, Zagreb, 2011.
Nastavna godina 2024./2025.
Razredna nastava
Prijepodne
Sat | Početak | Kraj | Odmor |
1. | 8:00 | 8:45 | |
2. | 8:50 | 9:35 | 15 min |
3. | 9:50 | 10:35 | |
4. | 10:40 | 11:25 | |
5. | 11:30 | 12:15 | |
6. | 12:20 | 13:05 |
Poslijepodne - samo PŠ Frankopanska 80
Sat | Početak | Kraj | Odmor |
1. | 13:15 | 14:00 | |
2. | 14:05 | 14:50 | 15 min |
3. | 15:05 | 15:50 | |
4. | 15:55 | 16:40 | |
5. | 16:45 | 17:30 |
Predmetna nastava
Prijepodne
Sat | Početak | Kraj | Odmor |
0. | 7:10 | 7:55 | |
1. | 8:00 | 8:45 | |
2. | 8:50 | 9:35 | 15 min |
3. | 9:50 | 10:35 | |
4. | 10:40 | 11:25 | |
5. | 11:30 | 12:15 | |
6. | 12:20 | 13:05 | 10 min |
7. | 13:15 | 14:00 |
« Veljača 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |