preskoči na sadržaj

Login
Korisnik:
Lozinka:
 
 

PRODUŽENI BORAVAK

 

ZAŠTO PB?

Suvremeni način života sve većem broju roditelja nameće potrebu zbrinjavanja djeteta mlađe školske dobi koje  prije ili nakon  redovne nastave ostaje/odlazi kući i bez nadzora provodi vrijeme do dolaska roditelja.Samostalan boravak kod kuće često izlaže dijete mnogim opasnostima, a strah i briga roditelja za dijete tijekom radnog dana nameću potrebu za organiziranom brigom o djetetu.Škole time dobivaju novu i zahtjevniju ulogu koja od zaposlenika zahtijeva organiziraniju skrb za dijete tijekom cijelog dana.

Produženi dnevni rad  prije i nakon redovite nastave – produženi boravak, jedan je od modela kojim se mogu kvalitetno i sustavno riješiti navedeni problemi, osobito u urbanim (gradskim) sredinama.

Nova uloga škole na taj će način biti maksimalno i racionalno iskorištena jer pruža nebrojene mogućnosti djelovanja u svrhu pravilnog razvoja i rasta svakog djeteta u kvalitetnu  osobu, pod okriljem škole i stručnih osoba,  korisnu svojoj obitelji i zajednici.

 

OPIS RADA U PRODUŽENOM BORAVKU

Nakon redovite prijepodnevne nastave i prije poslijepodnevne nastave organizira se produženi boravak u školi za učenike u pravilu 1. i 2. razreda osnovne škole. Radno vrijeme i organizacija rada u školi mogu biti fleksibilni.

Ciljevi realizacije produženog boravka u skladu s općim ciljevima osnovnog obrazovanja: omogućiti učenicima pun život, otkrivati  pune potencijale svakog djeteta, omogućiti razvoj djeteta kao socijalnog bića, te pripremiti dijete, kroz pomoć i podršku, za daljnje obrazovanje i učenje. Rad u PB izazov je i za učenike  i za učitelje. Organizacija i realizacija svih godišnjim planom i programom predviđenih aktivnosti, moguća je uz poštivanje radnog vremena, kvalitetnog, svrsihodnog, kreativnog I nadasve, ugodno provedenog vremena u školi.

Učitelji u PB: Dino Netoušek, Petra Nikolić, Valentina Prenosil, Sabrina Blažević Holubek

 

TJEDNA SATNICA U PRODUŽENOM BORAVKU:

SV - Slobodno vrijeme (ručak) – 5 sati tjedno

OV - Organizirano vrijeme (IŠR, SOC, KUP) – 10 sati tjedno

     IŠR – Igre, šport, rekreacija – 5 sati tjedno

    SOC – Socijalizacija, odnos prema sebi, zdravlju, okolini i radnim obvezama – 2 sata tjedno

     KUP – Kulturno-umjetničko područje – 3 sata tjedno

UČ. HR/EJ – Učenje hrvatskog/engleskog jezika (JKP) – 5 sati tjedno

UČ. MAT – učenje matematike (MLP) – 4 sata tjedno

UČ. PID – učenje prirode i društva (PP) – 1h tjedno

JKP – Jezično-komunikacijska područje

MLP – Matematičko-logičko, znanstveno-tehnološko područje

 

Ukupan broj sati tjedno (25 h/5 dana):

- 10 sati učenja

- 10 sati organiziranog vremena

- 5 sati slobodnog vremena

 = ukupno 25 sati tjedno

 

Boravak i rad prema takvom obliku organizira se od:

7.30 –12.30  sati  u  prijepodnevnoj smjeni

11.30–16.30 sati u poslijepodnevnoj smjeni

 

Raspored produženog broravka:

Vrijeme

prijepodne/

poslijepodne

Organizacija PB

Područja razvoja

Pojedinosti

7.30- 8.30/

11.30-12.30

SLOBODNO VRIJEME

Socijalizacijsko, komunikacijsko,odnos prema sebi i drugima

Okupljanje, razgovor, odmor, doručak/ručak, crtani film, društvene igre, rekreativna šetnja, igre na otvorenom

8.30-10.30/

12.30-14.30

UČENJE

(integrirano učenje I poučavanje)

HJ,MAT,PID (EJ, VJ)

U skladu s ciljevima I zadaćama, uz primjenu različitih metoda i oblika rada pomoći djetetu u pisanju dz, učenju i vježbanju sadržaja u okviru nastavnog plana i programa pojedinog predmeta.

10.30-12.30/

14.30-16.30

ORGANIZIRANO VRIJEME

(timsko i suradničko učenje, istraživanje, iskustveno učenje, učenje kroz igru, učenje za život, izvanučionička nastava)

Socijalizacijsko-komunikacijsko

 

 

 

 

Jezično-komunikacijsko

 

 

 

 

Matematičko-logičko

Radno-tehničko

 

 

 

 

 

 

 

Kulturno-umjetničko

 

 

 

 

Igre, sport, rekreacija

Upoznavanje i uvježbavanje pravilnog ponašanja, usvajanje praktičnih znanja iz svakodnevnih životnih dužnosti

 

Postizanje solidne uporabe jezika, razvijanje tehnike čitanja i pisanja, interpretativno  i kreativno  čitanje, pisanje i recitiranje

 

Aktivnosti jasnog, logičnog rješavanja problema, otkrivanje, redanje, klasificiranje, računanje, mjerenje, primjena matematičkih znanja  i modela, mat. jezik, uporaba ICT, uvježbavanje i razvoj radno- praktično- tehničkih vještina.

 

Pjevanje, sviranje, likovno izražavanje,kino, kazalište…književna i umjetnička stajališta primjerena uzrasu učenika

 

Zadovoljavanje potreba za kretanjem, igre dječje igre, improvizacija igara, koordinacija pokreta, ritam, pokret, mimika, elementarne igre, momčadske igre, sportovi

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Tražilica



Predmetne informacije

Informacije za roditelje iz svih predmeta

Matična škola, Gajeva 24

četvrtak, 18.10.2018. od 16 do 18 sati

četvrtak, 13.12.2018. od 16 do 18 sati

PŠ Frankopanska 80

srijeda, 17.10.2018. od 16 do 18 sati

srijeda, 12.12.2018. od 16 do 18 sati


e-Dnevnik

Kalendar
« Prosinac 2018 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
26 27 28 29 30 1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31 1 2 3 4 5 6
Prikazani događaji


Raspored zvona

Razredna nastava

Prijepodne

Sat Početak Kraj Odmor
1. 8:00 8:45  
2. 8:50 9:35 10 min
3. 9:45 10:30 10 min
4. 10:40 11:25  
5. 11:30 12:15  

Poslijepodne

Sat Početak Kraj Odmor
1. 12:25 13:10  
2. 13:15 14:00 15 min
3. 14:15 15:00  
4. 15:05 15:50  
5. 15:55 16:40  

Predmetna nastava

Sat Početak Kraj Odmor
0. 7:10 7:55  
1. 8:00 8:45  
2. 8:50 9:35 10 min
3. 9:45 10:30 10 min
4. 10:40 11:25  
5. 11:30 12:15 10 min
6. 12:25 13:10  
7. 13:15 14:00 15 min
8. 14:15 15:00  

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Brojač posjeta
Ispis statistike od 23. 9. 2018.

Ukupno: 12551
Ovaj mjesec: 2283
Ovaj tjedan: 9
Danas: 9

Korisni linkovi
MZOS
 • MZOS

Agencija

Obrasci

Razmjena udžbenika

Dnevni tisak


Anketa
Osmaši što ćete upisati?








Pitanja i odgovori
 Naslov: FAQ

  • Naj 10 pitanja

  • Nedavna pitanja

  • Arhiva pitanja

Forum
Učitavanje RSS feeda je završilo s greškom: 400

Arhiva dokumenata




preskoči na navigaciju