Školski (četvero)godišnjak
Tijekom školske godine 2020./2021. učitelji predmetne nastave okupili su se oko školskog projekta ''Čitam ja, čitaš ti, čitamo svi!''
Cilj ovoga projekta jest razvijanje motiviranosti, vještine i zainteresiranosti za čitanje tekstova na hrvatskome i engleskome jeziku, stvaranje pozitivnog odnosa prema čitanju, razvijanje čitalačkih kompetencija, poticanje na samostalno čitanje s razumijevanjem i prepričavanje pročitanog na hrvatskom i engleskom jeziku te razvijanje interesa za knjigu.
Želimo omogućiti učenicima da uživaju u slušanju i u samostalnom čitanju kako književnih/umjetničkih tekstova tako i neknjiževnih znanstvenopopularnih tekstova, tekstova popularne kulture, novinarskih i dr. tekstova na hrvatskom i engleskom jeziku.
U projektu sudjeluje i školska knjižničarka koja je za ovu prigodu osmislila aktivnost izrade Školskog (čevero)godišnjaka za učenike četvrtih razreda.
Aktivnosti koje su provedene u sklopu projekta jesu:
1. aktivnost: Upoznavanje s pojmovima spomenar, leksikon i godišnjak. Kako bi saznali značenja ovih riječi, učenici su prvo trebali pronaći značenja riječi u rječniku čemu je prethodilo učenje o snalaženju u rječniku i poretku natuknica u rječniku.
2. aktivnost: Nakon što su učenici doznali značenje ovih riječi, uslijedilo je natjecanje skupina u sklopu kojega su se učenici podijeljeni u četiri skupine natjecali koja će skupina najbrže pronaći objašnjenje riječi: uspomena, leksikon, spomenar, godišnjak. Nakon uspješno realiziranog zadatka učenici su nagrađeni slatkišima.
3. aktivnost: Uslijedila je izrada Školskog (četvero)godišnjaka u sklopu koje su se učenici trebali prisjetiti najzanimljivijih trenutaka koje su proveli u svome razredu tijekom četverogodišnjeg školovanja u razrednoj nastavi, navesti što najviše vole u školi (druženje, prijatelje, nastavne predmete…), napisati poruku prijateljima iz razreda, prisjetiti se prvog dana škole u prvom razredu te napisati sastavak na navedenu temu. Svaka učiteljica četvrtog razreda također je napisala svoju poruku razredu.
Svi učenici potpisali su se u (četvero)godišnjak, a napravili smo i skupne razredne fotografije.
4. aktivnost: Školski (četvero)godišnjak zaključali smo u ormar Školske knjižnice gdje će čekati završetak osmog razreda. Na kraju osmog razreda zamišljeno je da se svi zajedno sa svojom učiteljicom ili učiteljem i novim razrednikom ili razrednicom okupe u Školskoj knjižnici gdje će se prelistavajući i čitajući svoj Školski (četvero)godišnjak prisjetiti trenutaka provedenih u nižim razredima.
Nastavna godina 2024./2025.
Razredna nastava
Prijepodne
Sat | Početak | Kraj | Odmor |
1. | 8:00 | 8:45 | |
2. | 8:50 | 9:35 | 15 min |
3. | 9:50 | 10:35 | |
4. | 10:40 | 11:25 | |
5. | 11:30 | 12:15 | |
6. | 12:20 | 13:05 |
Poslijepodne - samo PŠ Frankopanska 80
Sat | Početak | Kraj | Odmor |
1. | 13:15 | 14:00 | |
2. | 14:05 | 14:50 | 15 min |
3. | 15:05 | 15:50 | |
4. | 15:55 | 16:40 | |
5. | 16:45 | 17:30 |
Predmetna nastava
Prijepodne
Sat | Početak | Kraj | Odmor |
0. | 7:10 | 7:55 | |
1. | 8:00 | 8:45 | |
2. | 8:50 | 9:35 | 15 min |
3. | 9:50 | 10:35 | |
4. | 10:40 | 11:25 | |
5. | 11:30 | 12:15 | |
6. | 12:20 | 13:05 | 10 min |
7. | 13:15 | 14:00 |
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |