“Želim se osjećati dobro / I want to feel good”
Tijekom školske godine 2022./23. Sudjelovali smo u nacionalnom projektu “Želim se osjećati dobro / I want to feel good”. Projekt je pokrenut na eTwinning platformi, a više od 20 učitelja iz škola diljem Hrvatske prijavilo je svoje učenike za sudjelovanje.
Aktivnosti smo provodili na satima engleskog jezika, dodatne nastave i izvannastavnih aktivnosti.
Osim primarnog razvijanja jezičnih kompetencija, cilj projekta je bio potaknuti učenike na slobodno izražavanje i učiti ih upravljati svojim emocijama, prepoznati i definirati situacije i događaje u školi, domu i u društvu koji mogu utjecati na njihov uspjeh općenito te navesti primjere iz svakodnevnog života koji ih posebno raduju i motiviraju ili koji ih smetaju, vrijeđaju i rastužuju. U projektu smo proveli različite aktivnosti i radionice u kojima smo raspravljali o svojim emocijama u različitim situacijama, nudili ideje i moguća rješenja problema. Izražavali smo se riječima, slikama, pokretom, glazbom i sudjelovanjem u različitim fizičkim i digitalnim aktivnostima. Razvijali smo komunikacijske sposobnosti, suradnju, empatiju i toleranciju. Trudili smo se biti jedni drugima podrška i bez obzira na sve, zabaviti se!
Kroz zadane tri teme trebali smo ostvariti po dvije aktivnosti, vezano uz situacije u školi, obitelji i druženju s prijateljima. Svoja iskustva dijelili smo s učenicima sudionicima projekta iz drugih škola u kontroliranom okruženju TwinSpace-a.
1. aktivnost - Tijekom listopada razgovarali smo o osjećajima, otkrivali kako se osjećamo u školi i pomagali jedni drugima u nošenju s oni manje ugodnim osjećajima. Na linku ispod možete prolistati našu e-knjigu i pogledati što smo radili.
https://read.bookcreator.com/wTDimRO5KbMfQaGnVt6ntr48ZIM2/7x1ktllYSnyzTFHrrW3g6Q
2. aktivnost - 20.11., Svjetski dan djece obilježili smo izradom prigodnog plakata.
Razgovarali smo o pravima, obavezama i poštovanju. Izradili smo škrinju s blagom (A chest of treasure) i napunili ju osobinama kojima ćemo iskazati i zaslužiti poštovanje prijatelja, učitelja, obitelji. Poznate izraze učenici su trebali prepisati na jednu od kartica koje se nalaze u škrinji s blagom (fair play, chores, helping, honesty, politeness). Učiteljica je baš ponosna na ove glavice i način kako razmišljaju.
3. aktivnost - Povodom 9.2. (Internet Safety Day) učenice 4. razreda područne škole u Gornjim Sređanima prigodno su izradile knjižicu o sigurnosti na internetu. Po prvi puta koristile su Book Creator, online digitalni alat koji će u budućnosti moći koristiti za svoje ostale školske projekte. Budući da se radi o nastavi Engleskog jezika, vježbali smo modalne glagole (must/mustn't).
https://read.bookcreator.com/wTDim.../bsllJ--xS4unugJEcyCjyQ
4. aktivnost - obilježili smo 20.3., International Day of Happiness. Pripremali smo se cijeli tjedan, učenici su pripremili fotografije osoba/stvari koje ih čine sretnima.
U formi sastavka morali su odgovoriti na tri pitanja:
1) Što prikazuje fotografija?
2) Zašto i kako ih ta osoba/predmet usrećuje?
3) Opisati jedan događaj iz prošlosti kojim potkrjepljuju rečeno u prethodnim odgovorima.
Pismene radove prepisali su uz fotografiju, na papir u svojoj najdražoj boji.
5. aktivnost - kako smo obilježili 11. 4., Međunarodni dan društvenih igara, možete vidjeti u kratkom videu na slijedećoj poveznici:
https://drive.google.com/file/d/13-d1LLnq62_NIJjNxpUw7mKiE2VIW1gH/view?usp=sharing
6. aktivnost – Planet Earth Day obilježili smo kombinacijom obrnute učionice, projektnog učenja i učenja kroz igru. Posebno je zanimljiva bila igra Planet Race, grupna aktivnost koja zahtijeva međusobnu suradnju i puno dogovaranja. Učenici formiraju krug, a jedan učenik je u sredini. Učenik u sredini kruga treba sakupiti listiće s nazivima planeta Sunčeva sustava, od najbliže do najudaljenije (Mercury - Venus – Earth – Mars - Jupiter – Saturn – Uranus – Neptune), žmireći i slijedeći upute skupine. Skupina treba navoditi „slijepog“ učenika dajući mu kratke i jasne upute kretanja, koje unaprijed dogovore. Znakovi za smjer kretanja trebaju biti neverbalni, poput pljeskanja, pucketanja prstima i sl.
Nastavna godina 2024./2025.
Razredna nastava
Prijepodne
Sat | Početak | Kraj | Odmor |
1. | 8:00 | 8:45 | |
2. | 8:50 | 9:35 | 15 min |
3. | 9:50 | 10:35 | |
4. | 10:40 | 11:25 | |
5. | 11:30 | 12:15 | |
6. | 12:20 | 13:05 |
Poslijepodne - samo PŠ Frankopanska 80
Sat | Početak | Kraj | Odmor |
1. | 13:15 | 14:00 | |
2. | 14:05 | 14:50 | 15 min |
3. | 15:05 | 15:50 | |
4. | 15:55 | 16:40 | |
5. | 16:45 | 17:30 |
Predmetna nastava
Prijepodne
Sat | Početak | Kraj | Odmor |
0. | 7:10 | 7:55 | |
1. | 8:00 | 8:45 | |
2. | 8:50 | 9:35 | 15 min |
3. | 9:50 | 10:35 | |
4. | 10:40 | 11:25 | |
5. | 11:30 | 12:15 | |
6. | 12:20 | 13:05 | 10 min |
7. | 13:15 | 14:00 |
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |