preskoči na sadržaj

Login
Korisnik:
Lozinka:
Vijesti

Novi projekti u školi – STEMica i Čitanjem do kvalitetnih odnosa

Našoj školi odobrena su čak dva projekta financirana sredstvima natječaja

Ministarstva znanosti i obrazovanja za financiranje projekata osnovnih i srednjih škola te učeničkih domova u školskoj godini 2023./2024.

 

1. STEMica (voditeljice: Ivana Vorel Herout, učiteljica informatike i Tihana Petković, vjeroučiteljica)

 

2. Čitanjem do kvalitetnih odnosa (voditeljice: Isabela Ahac, pedagoginja i Irena Ivković, školska knjižničarka) – projekt osmislile Mihaela Horvat, pedagoginja i školska knjižničarka Irena Ivković

 

Detaljnije o projektima pročitajte klikom na opširnije.

 


1. STEMica (voditeljice: Ivana Vorel Herout, učiteljica informatike i Tihana Petković, vjeroučiteljica)

Projektom će se organizirati inovativne radionice koje kombiniraju uvod u programiranje s dodirnim rezultatom. Na taj način želi se motivirati djevojčice za bavljenje kodiranjem i zainteresirati ih za STEM područje, jer će izrađivati vezene motive za ukrasne i odjevne predmete.

Pri tome će koristiti Turtlestitch koji se se temelji na obrazovnom programskom jeziku koji koristi preglednik (Snap!) za generiranje uzoraka za strojeve za vezenje. Jednostavan je za korištenje, ne zahtijeva prethodno znanje programiranja, a omogućuje stvaranje novih uzoraka za vezenje.

Aktivnosti koje će se provoditi tijekom ovoga projekta:

  • Osmišljavanje i crtanje uzoraka koje žele aplicirati na odjevne i ukrasne predmete
  • Kodiranje u aplikaciji Turtlestich
  • Apliciranje veza pomoću mašine za vezenje
  • Završna izrada ukrasnog ili odjevnog predmeta
  • Izvannastavna aktivnost STEMica nastavila bi se i u sljedećim školskim godinama
  • U sklopu školske zadruge izrađeni predmeti poslužit će za proizvode zadruge te će se i dalje osmišljavati predmeti kojima će se unaprjeđivati rad zadruge.

 

2. Čitanjem do kvalitetnih odnosa (voditeljice: Isabela Ahac, pedagoginja i Irena Ivković, školska knjižničarka) – projekt osmislile Mihaela Horvat, pedagoginja i školska knjižničarka Irena Ivković

Projekt Čitanjem do kvalitetnih odnosa sastoji se od čitanja problemskih slikovnica čije teme doprinose socioemocionalnom razvoju učenika, razgovora o pročitanim slikovnica te  provođenja edukativnih radionica s ciljem jačanja učenikovih socioemocionalnih kompetencija. Projekt je namijenjen učenicima četvrtih razreda, a provedbom projekta, osim jačanja socioemocionalnih kompetencija, kod učenika se žele potaknuti i razviti čitateljske kompetencije koje su vrlo važan preduvjet svih vrsta učenja. S obzirom na to da čitanjem ovladavamo većinom informacija u školskom i izvanškolskom sustavu, od iznimne je važnosti njegovati ljubav prema čitanju. Namjena ovoga projekta jest učenicima, kroz maštovite priče i likove, u međusobnoj suradnji s vršnjacima, pomoći pronaći rješenja u svakodnevnim životnim situacijama te ojačati njihove socioemocionalne kompetencije koje će im koristiti tijekom cijeloga života. U ovom su projektu slikovnice odgojni alat za
prevenciju problema u ponašanju putem kojeg će učenici, kroz zabavu i sudjelovanjem u radionicama, stjecati i razvijati vrijedne životne vještine i kompetencije.

Nakon odgojno-obrazovnog rada s učenicima u školi, učenici će dobiti priliku prenijeti stečena znanja u svoje obitelji. Svaki će tjedan jedan učenik kući ponijeti tzv. Ceker znanja za čitanje unutar kruga svoje obitelji. Ceker znanja sadržavat će 3-4 sveska knjiga ili časopisa za čitanje primjerenih dobi učenika koje nisu lektirni naslovi: priče i bajke, romani, dječje enciklopedije, časopisi itd. Na taj način učenici će osvijestiti važnost čitanja, obogaćivati fond riječi, svoje dojmove upisati u bilježnicu dojmova, doživjeti lijepe trenutke u svojoj obitelji čitajući zajedno, razgovarati o pročitanome, ostvarivati dobru komunikaciju s ukućanima, uspješno  surađivati  u različitim situacijama, biti spremni zatražiti pomoć pri čitanju, razvijati društvene komunikacijske vještine i timski rad. Učenici će, također, razvijati svijest o važnosti čitanja te čitanja s razumijevanjem što će im posebice koristiti u ovladavanju čitanja i razumijevanja kompleksnijih nastavnih sadržaja u višim razredima.



Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: Irena Ivković   datum: 31. 1. 2024.

Vijesti

Novi projekti u školi – STEMica i Čitanjem do kvalitetnih odnosa

Našoj školi odobrena su čak dva projekta financirana sredstvima natječaja

Ministarstva znanosti i obrazovanja za financiranje projekata osnovnih i srednjih škola te učeničkih domova u školskoj godini 2023./2024.

 

1. STEMica (voditeljice: Ivana Vorel Herout, učiteljica informatike i Tihana Petković, vjeroučiteljica)

 

2. Čitanjem do kvalitetnih odnosa (voditeljice: Isabela Ahac, pedagoginja i Irena Ivković, školska knjižničarka) – projekt osmislile Mihaela Horvat, pedagoginja i školska knjižničarka Irena Ivković

 

Detaljnije o projektima pročitajte klikom na opširnije.

 


1. STEMica (voditeljice: Ivana Vorel Herout, učiteljica informatike i Tihana Petković, vjeroučiteljica)

Projektom će se organizirati inovativne radionice koje kombiniraju uvod u programiranje s dodirnim rezultatom. Na taj način želi se motivirati djevojčice za bavljenje kodiranjem i zainteresirati ih za STEM područje, jer će izrađivati vezene motive za ukrasne i odjevne predmete.

Pri tome će koristiti Turtlestitch koji se se temelji na obrazovnom programskom jeziku koji koristi preglednik (Snap!) za generiranje uzoraka za strojeve za vezenje. Jednostavan je za korištenje, ne zahtijeva prethodno znanje programiranja, a omogućuje stvaranje novih uzoraka za vezenje.

Aktivnosti koje će se provoditi tijekom ovoga projekta:

  • Osmišljavanje i crtanje uzoraka koje žele aplicirati na odjevne i ukrasne predmete
  • Kodiranje u aplikaciji Turtlestich
  • Apliciranje veza pomoću mašine za vezenje
  • Završna izrada ukrasnog ili odjevnog predmeta
  • Izvannastavna aktivnost STEMica nastavila bi se i u sljedećim školskim godinama
  • U sklopu školske zadruge izrađeni predmeti poslužit će za proizvode zadruge te će se i dalje osmišljavati predmeti kojima će se unaprjeđivati rad zadruge.

 

2. Čitanjem do kvalitetnih odnosa (voditeljice: Isabela Ahac, pedagoginja i Irena Ivković, školska knjižničarka) – projekt osmislile Mihaela Horvat, pedagoginja i školska knjižničarka Irena Ivković

Projekt Čitanjem do kvalitetnih odnosa sastoji se od čitanja problemskih slikovnica čije teme doprinose socioemocionalnom razvoju učenika, razgovora o pročitanim slikovnica te  provođenja edukativnih radionica s ciljem jačanja učenikovih socioemocionalnih kompetencija. Projekt je namijenjen učenicima četvrtih razreda, a provedbom projekta, osim jačanja socioemocionalnih kompetencija, kod učenika se žele potaknuti i razviti čitateljske kompetencije koje su vrlo važan preduvjet svih vrsta učenja. S obzirom na to da čitanjem ovladavamo većinom informacija u školskom i izvanškolskom sustavu, od iznimne je važnosti njegovati ljubav prema čitanju. Namjena ovoga projekta jest učenicima, kroz maštovite priče i likove, u međusobnoj suradnji s vršnjacima, pomoći pronaći rješenja u svakodnevnim životnim situacijama te ojačati njihove socioemocionalne kompetencije koje će im koristiti tijekom cijeloga života. U ovom su projektu slikovnice odgojni alat za
prevenciju problema u ponašanju putem kojeg će učenici, kroz zabavu i sudjelovanjem u radionicama, stjecati i razvijati vrijedne životne vještine i kompetencije.

Nakon odgojno-obrazovnog rada s učenicima u školi, učenici će dobiti priliku prenijeti stečena znanja u svoje obitelji. Svaki će tjedan jedan učenik kući ponijeti tzv. Ceker znanja za čitanje unutar kruga svoje obitelji. Ceker znanja sadržavat će 3-4 sveska knjiga ili časopisa za čitanje primjerenih dobi učenika koje nisu lektirni naslovi: priče i bajke, romani, dječje enciklopedije, časopisi itd. Na taj način učenici će osvijestiti važnost čitanja, obogaćivati fond riječi, svoje dojmove upisati u bilježnicu dojmova, doživjeti lijepe trenutke u svojoj obitelji čitajući zajedno, razgovarati o pročitanome, ostvarivati dobru komunikaciju s ukućanima, uspješno  surađivati  u različitim situacijama, biti spremni zatražiti pomoć pri čitanju, razvijati društvene komunikacijske vještine i timski rad. Učenici će, također, razvijati svijest o važnosti čitanja te čitanja s razumijevanjem što će im posebice koristiti u ovladavanju čitanja i razumijevanja kompleksnijih nastavnih sadržaja u višim razredima.



Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: Irena Ivković   datum: 31. 1. 2024.

Vijesti

Novi projekti u školi – STEMica i Čitanjem do kvalitetnih odnosa

Našoj školi odobrena su čak dva projekta financirana sredstvima natječaja

Ministarstva znanosti i obrazovanja za financiranje projekata osnovnih i srednjih škola te učeničkih domova u školskoj godini 2023./2024.

 

1. STEMica (voditeljice: Ivana Vorel Herout, učiteljica informatike i Tihana Petković, vjeroučiteljica)

 

2. Čitanjem do kvalitetnih odnosa (voditeljice: Isabela Ahac, pedagoginja i Irena Ivković, školska knjižničarka) – projekt osmislile Mihaela Horvat, pedagoginja i školska knjižničarka Irena Ivković

 

Detaljnije o projektima pročitajte klikom na opširnije.

 


1. STEMica (voditeljice: Ivana Vorel Herout, učiteljica informatike i Tihana Petković, vjeroučiteljica)

Projektom će se organizirati inovativne radionice koje kombiniraju uvod u programiranje s dodirnim rezultatom. Na taj način želi se motivirati djevojčice za bavljenje kodiranjem i zainteresirati ih za STEM područje, jer će izrađivati vezene motive za ukrasne i odjevne predmete.

Pri tome će koristiti Turtlestitch koji se se temelji na obrazovnom programskom jeziku koji koristi preglednik (Snap!) za generiranje uzoraka za strojeve za vezenje. Jednostavan je za korištenje, ne zahtijeva prethodno znanje programiranja, a omogućuje stvaranje novih uzoraka za vezenje.

Aktivnosti koje će se provoditi tijekom ovoga projekta:

  • Osmišljavanje i crtanje uzoraka koje žele aplicirati na odjevne i ukrasne predmete
  • Kodiranje u aplikaciji Turtlestich
  • Apliciranje veza pomoću mašine za vezenje
  • Završna izrada ukrasnog ili odjevnog predmeta
  • Izvannastavna aktivnost STEMica nastavila bi se i u sljedećim školskim godinama
  • U sklopu školske zadruge izrađeni predmeti poslužit će za proizvode zadruge te će se i dalje osmišljavati predmeti kojima će se unaprjeđivati rad zadruge.

 

2. Čitanjem do kvalitetnih odnosa (voditeljice: Isabela Ahac, pedagoginja i Irena Ivković, školska knjižničarka) – projekt osmislile Mihaela Horvat, pedagoginja i školska knjižničarka Irena Ivković

Projekt Čitanjem do kvalitetnih odnosa sastoji se od čitanja problemskih slikovnica čije teme doprinose socioemocionalnom razvoju učenika, razgovora o pročitanim slikovnica te  provođenja edukativnih radionica s ciljem jačanja učenikovih socioemocionalnih kompetencija. Projekt je namijenjen učenicima četvrtih razreda, a provedbom projekta, osim jačanja socioemocionalnih kompetencija, kod učenika se žele potaknuti i razviti čitateljske kompetencije koje su vrlo važan preduvjet svih vrsta učenja. S obzirom na to da čitanjem ovladavamo većinom informacija u školskom i izvanškolskom sustavu, od iznimne je važnosti njegovati ljubav prema čitanju. Namjena ovoga projekta jest učenicima, kroz maštovite priče i likove, u međusobnoj suradnji s vršnjacima, pomoći pronaći rješenja u svakodnevnim životnim situacijama te ojačati njihove socioemocionalne kompetencije koje će im koristiti tijekom cijeloga života. U ovom su projektu slikovnice odgojni alat za
prevenciju problema u ponašanju putem kojeg će učenici, kroz zabavu i sudjelovanjem u radionicama, stjecati i razvijati vrijedne životne vještine i kompetencije.

Nakon odgojno-obrazovnog rada s učenicima u školi, učenici će dobiti priliku prenijeti stečena znanja u svoje obitelji. Svaki će tjedan jedan učenik kući ponijeti tzv. Ceker znanja za čitanje unutar kruga svoje obitelji. Ceker znanja sadržavat će 3-4 sveska knjiga ili časopisa za čitanje primjerenih dobi učenika koje nisu lektirni naslovi: priče i bajke, romani, dječje enciklopedije, časopisi itd. Na taj način učenici će osvijestiti važnost čitanja, obogaćivati fond riječi, svoje dojmove upisati u bilježnicu dojmova, doživjeti lijepe trenutke u svojoj obitelji čitajući zajedno, razgovarati o pročitanome, ostvarivati dobru komunikaciju s ukućanima, uspješno  surađivati  u različitim situacijama, biti spremni zatražiti pomoć pri čitanju, razvijati društvene komunikacijske vještine i timski rad. Učenici će, također, razvijati svijest o važnosti čitanja te čitanja s razumijevanjem što će im posebice koristiti u ovladavanju čitanja i razumijevanja kompleksnijih nastavnih sadržaja u višim razredima.



Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: Irena Ivković   datum: 31. 1. 2024.

Tražilica

Stručne suradnice

Raspored zvona

Nastavna godina 2024./2025. 

Razredna nastava

Prijepodne

Sat Početak Kraj Odmor
1. 8:00 8:45  
2. 8:50 9:35 15 min
3. 9:50 10:35  
4. 10:40 11:25  
5. 11:30 12:15  
6. 12:20 13:05  

Poslijepodne - samo PŠ Frankopanska 80

Sat Početak Kraj Odmor
1. 13:15 14:00  
2. 14:05 14:50 15 min
3. 15:05 15:50  
4. 15:55 16:40  
5. 16:45 17:30  

Predmetna nastava

Prijepodne

Sat Početak Kraj Odmor
0. 7:10 7:55  
1. 8:00 8:45  
2. 8:50 9:35 15 min
3. 9:50 10:35  
4. 10:40 11:25  
5. 11:30 12:15  
6. 12:20 13:05 10 min
7. 13:15 14:00  

 

 

 

 

 

 

 


Informacije

Kako zaštiti djecu na internetu

HRVATSKA REGULATORNA AGENCIJA ZA MREŽNE DJELATNOSTI


PROJEKTI

e-Dnevnik

Kalendar
« Studeni 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji



Brojač posjeta
Ispis statistike od 23. 9. 2018.

Ukupno: 350616
Ovaj mjesec: 4087
Ovaj tjedan: 929
Danas: 110

Korisni linkovi
MZOS
 • MZOS

Agencija

Obrasci

Razmjena udžbenika

Dnevni tisak


Pitanja i odgovori
 Naslov: FAQ

  • Naj 10 pitanja

  • Nedavna pitanja

  • Arhiva pitanja

Forum

Arhiva dokumenata




preskoči na navigaciju