U svijetu likovnih umjetnika 4
Kroz eTwinning projekt U svijetu likovnih umjetnika 4 , učenici 4. d razreda, su drugu godinu zaredom upoznali najveća djelima likovnih majstora. Poticani su na međusobnu komunikaciju , razvijali su socijalne i građanske kompetencije te poduzetnost i inicijativnost.
Dječji ostvaraji prikazani su na malim prilagođenim izložbama, u školi , ali i virtualno.
Ciljevi koje smo nastojali ostvariti:
-razvoj umjetničkih i kreativnih sposobnosti u ne razdvojivom jedinstvu s odgojem duhovnih i moralnih osobina.
- razvoj inicijative, samopouzdanja i sposobnosti kreativnog izražavanja
- oblikovanje u skladu s dobi, znanjem i vještinama iz područja likovne umjetnosti
Ostvareni ciljevi i zadaci potakli su razvoj osobe koja je sposobna razmišljati, maštati, može ostvariti kreativne ideje i analizirati svoje rezultate.
Djeca su učila na vlastitom iskustvu, shvatila da sudjelovanje može biti zabavno i korisno. Učili su komunicirati, surađivati, rješavati sukobe, raditi kao dio skupine, cijeneći važnost zajedničke suradnje te izgrađujući samopouzdanje.
Tijekom šk.godine 2021./22. ostvarili smo 6 likovnih zadataka. Radili smo po uzoru na sljedeće umjetnike: Charles Mcgee, Yayoi Kusama, Joan Miró, Gustav Klimt, Kimmy Cantrell i domaći umjetnik Vatroslav Kuliš.
Učenici su uživali u izradi radova i ostvarili odlične radove.
U svijetu likovnih umjetnika 4
Kroz eTwinning projekt U svijetu likovnih umjetnika 4 , učenici 4. d razreda, su drugu godinu zaredom upoznali najveća djelima likovnih majstora. Poticani su na međusobnu komunikaciju , razvijali su socijalne i građanske kompetencije te poduzetnost i inicijativnost.
Dječji ostvaraji prikazani su na malim prilagođenim izložbama, u školi , ali i virtualno.
Ciljevi koje smo nastojali ostvariti:
-razvoj umjetničkih i kreativnih sposobnosti u ne razdvojivom jedinstvu s odgojem duhovnih i moralnih osobina.
- razvoj inicijative, samopouzdanja i sposobnosti kreativnog izražavanja
- oblikovanje u skladu s dobi, znanjem i vještinama iz područja likovne umjetnosti
Ostvareni ciljevi i zadaci potakli su razvoj osobe koja je sposobna razmišljati, maštati, može ostvariti kreativne ideje i analizirati svoje rezultate.
Djeca su učila na vlastitom iskustvu, shvatila da sudjelovanje može biti zabavno i korisno. Učili su komunicirati, surađivati, rješavati sukobe, raditi kao dio skupine, cijeneći važnost zajedničke suradnje te izgrađujući samopouzdanje.
Tijekom šk.godine 2021./22. ostvarili smo 6 likovnih zadataka. Radili smo po uzoru na sljedeće umjetnike: Charles Mcgee, Yayoi Kusama, Joan Miró, Gustav Klimt, Kimmy Cantrell i domaći umjetnik Vatroslav Kuliš.
Učenici su uživali u izradi radova i ostvarili odlične radove.
U svijetu likovnih umjetnika 4
Kroz eTwinning projekt U svijetu likovnih umjetnika 4 , učenici 4. d razreda, su drugu godinu zaredom upoznali najveća djelima likovnih majstora. Poticani su na međusobnu komunikaciju , razvijali su socijalne i građanske kompetencije te poduzetnost i inicijativnost.
Dječji ostvaraji prikazani su na malim prilagođenim izložbama, u školi , ali i virtualno.
Ciljevi koje smo nastojali ostvariti:
-razvoj umjetničkih i kreativnih sposobnosti u ne razdvojivom jedinstvu s odgojem duhovnih i moralnih osobina.
- razvoj inicijative, samopouzdanja i sposobnosti kreativnog izražavanja
- oblikovanje u skladu s dobi, znanjem i vještinama iz područja likovne umjetnosti
Ostvareni ciljevi i zadaci potakli su razvoj osobe koja je sposobna razmišljati, maštati, može ostvariti kreativne ideje i analizirati svoje rezultate.
Djeca su učila na vlastitom iskustvu, shvatila da sudjelovanje može biti zabavno i korisno. Učili su komunicirati, surađivati, rješavati sukobe, raditi kao dio skupine, cijeneći važnost zajedničke suradnje te izgrađujući samopouzdanje.
Tijekom šk.godine 2021./22. ostvarili smo 6 likovnih zadataka. Radili smo po uzoru na sljedeće umjetnike: Charles Mcgee, Yayoi Kusama, Joan Miró, Gustav Klimt, Kimmy Cantrell i domaći umjetnik Vatroslav Kuliš.
Učenici su uživali u izradi radova i ostvarili odlične radove.
Nastavna godina 2024./2025.
Razredna nastava
Prijepodne
Sat | Početak | Kraj | Odmor |
1. | 8:00 | 8:45 | |
2. | 8:50 | 9:35 | 15 min |
3. | 9:50 | 10:35 | |
4. | 10:40 | 11:25 | |
5. | 11:30 | 12:15 | |
6. | 12:20 | 13:05 |
Poslijepodne - samo PŠ Frankopanska 80
Sat | Početak | Kraj | Odmor |
1. | 13:15 | 14:00 | |
2. | 14:05 | 14:50 | 15 min |
3. | 15:05 | 15:50 | |
4. | 15:55 | 16:40 | |
5. | 16:45 | 17:30 |
Predmetna nastava
Prijepodne
Sat | Početak | Kraj | Odmor |
0. | 7:10 | 7:55 | |
1. | 8:00 | 8:45 | |
2. | 8:50 | 9:35 | 15 min |
3. | 9:50 | 10:35 | |
4. | 10:40 | 11:25 | |
5. | 11:30 | 12:15 | |
6. | 12:20 | 13:05 | 10 min |
7. | 13:15 | 14:00 |
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |