Obavijest
Dragi učenici i roditelji!
želim vas obavijestiti kako u petak 10. travnja 2020. počinju proljetni praznici, a završavaju u ponedjeljak 12. travnja 2020.
Ovih par tjedana iza nas, bilo je zanimljivo iskustvo, kako vama, tako i našim učiteljima. Zajedničkim snagama smo pokušali na najbolji mogući način provesti nastavu na daljinu i našim učenicima, vašoj djeci omogućiti nastavak obrazovanja u ovim neuobičajenim okolnostima.
Nakon praznika ponovno se vraćamo u školu na daljinu, učenici razredne nastave sa Školom na trećem, a predmetna nastava u virtualnim učionicama.
Novost u radu će biti vrednovanje i ocjenjivanje rada učenika. Ministarstvo znanosti i obrazovanja svim školama je poslalo upute o vrednovanju i ocjenjivanju tijekom nastave na daljinu.
Na ovom linku ih možete pročitati:
https://skolazazivot.hr/upute-za-vrednovanje-i-ocjenjivanje-tijekom-nastave-na-daljinu/
Svaka škola će na svojim Učiteljskim vijećima donijeti odluku koje načine i metode će upotrebljavati za provedbu uputa o vrednovanju i ocjenjivanju tijekom nastave na daljinu.
Mi smo donijeli odluku da će učenici razredne nastave biti vrednovani i ocjenjivani praćenjem aktivnost učenika – jesu li sve zadaće i vježbe izrađene te dati učenicima da naprave neki od kompleksnijih zadataka koji služi sintezi znanja, a poticajni su za učenje (izrada plakata, umnih mapa, crteža, sastavaka, kvizova….). Naglašavamo da u razrednoj nastavi nećemo učenika usmeno ispitati tijekom nastave na daljinu.
Predmetna nastava je malo kompleksnija. Svaki predmet ima svoje specifičnosti koje trebamo uvažavati, tako da smo odlučili vrednovanje i ocjenjivanje temeljiti na Uputama Ministarstva znanosti i obrazovanje. Jedna od uputa je i usmeno odgovaranje. Najjednostavniji način za provedbu usmenog odgovaranja je putem videokonferencije.
Za predmete u predmetnoj nastavi koji se izvode sa satnicom od četiri sata tjedno, usmeno ispitivanje će se provesti jedanput do kraja nastavne godine, ukoliko nastavnik ili učenik imaju dvojbu oko zaključne ocjene, odnosno ukoliko nema dovoljno elemenata za zaključivanje ocjene. Za predmete koji imaju satnicu tri sata tjedno, usmeno ispitivanje će se provesti ako učitelj procjeni da nema dovoljno elemenata za zaključivanje pozitivne ocjene i da je ovo primjereni oblik ispitivanja.
Sva usmena ispitivanja će bit najavljena u vremeniku u e-Dnevniku.
Svi ostali predmeti bazirat će se na vrednovanju aktivnost učenika preko diskusija, domaćih zadaća i redovitosti izvršavanja obveza. U svakom predmetu napravit će se složeniji zadatak u obliku plakata, prezentacije, projekta, istraživačkog rada, kritičkog prikaza ili problemskog zadatka i sl. i takav će se rad vrednovati. Dakle, barem dvije ocjene do kraja školske godine mogu dobiti svi učenici.
Roditelji, trebate uočiti da se vrednovanje ne oslanja, kao do sada, na poznavanje sadržaja kao glavni pokazatelj znanja, već da treba obratiti pažnju i na druge elemente (samostalnost, kreativnost, mogućnost korištenja naučenog, timski rad…) i da računate da će učitelji i to uzimati u obzir. Posebno je i istaknuto da svi učenici trebaju u ovom razdoblju dobiti i ocjenu iz aktivnosti u izvršavanju svojih obaveza, ali i da se očekuje da samostalno rade na složenijim zadacima. U tim složenijim zadacima dobro je da budete upoznati s njima, ali nikako da se angažirate u izradi i pisanju takvih radova umjesto djece.
Svjesni smo situacije da je roditelj produžena ruka učitelja i na tome vam se zahvaljujemo.
S obzirom na izvanrednu situaciju, roditelji u ovom trenutku više nego ikad trebaju biti uključeni u rad škole, ali i u osiguravanje kruga povjerenja za učenje, a posebno je to izraženo kod učenika u razrednoj nastavi u osnovnoj školi. Svima nam je na prvom mjestu dobrobit samih učenika koje kvalitetnim povratnim informacijama treba poticati na učenje, pritom je ocjenjivanje u drugom planu.
Trebate osigurati i postaviti djetetu pravila škole u kući i odrediti vrijeme za učenje (osobito u predmetnoj nastavi u osnovnoj školi) – iako smo svjesni da ni djeca ni vi ne doživljavate svoj dom kao školu i smatrate kako se kod kuće radi samo domaća zadaća. To u ovim uvjetima više nije tako i na takav bi se način trebali roditelji postaviti i prema djeci. Time bi olakšali učenicima praćenje i napredovanje u nastavi na daljinu.
Usprkos svim ovim teškoćama na koje nailazimo u radu i obzirom na to da smo se svi našli u potpuno novoj situaciji i vrsti nastave, važno je da svi - učitelji, učenici i roditelji, imaju razumijevanja jedni za druge.
I na kraju,
upućujem vam iskrene čestitke povodom nadolazećeg blagdana Uskrsa,
sa željom da ga proslavite u zadovoljstvu, blagostanju i uzajamnom poštovanju,
dijeleći radost Uskrsnuća sa svojim najbližima.
Sretan Uskrs žele vam djelatnici OŠ Vladimira Nazora!
Obavijest
Dragi učenici i roditelji!
želim vas obavijestiti kako u petak 10. travnja 2020. počinju proljetni praznici, a završavaju u ponedjeljak 12. travnja 2020.
Ovih par tjedana iza nas, bilo je zanimljivo iskustvo, kako vama, tako i našim učiteljima. Zajedničkim snagama smo pokušali na najbolji mogući način provesti nastavu na daljinu i našim učenicima, vašoj djeci omogućiti nastavak obrazovanja u ovim neuobičajenim okolnostima.
Nakon praznika ponovno se vraćamo u školu na daljinu, učenici razredne nastave sa Školom na trećem, a predmetna nastava u virtualnim učionicama.
Novost u radu će biti vrednovanje i ocjenjivanje rada učenika. Ministarstvo znanosti i obrazovanja svim školama je poslalo upute o vrednovanju i ocjenjivanju tijekom nastave na daljinu.
Na ovom linku ih možete pročitati:
https://skolazazivot.hr/upute-za-vrednovanje-i-ocjenjivanje-tijekom-nastave-na-daljinu/
Svaka škola će na svojim Učiteljskim vijećima donijeti odluku koje načine i metode će upotrebljavati za provedbu uputa o vrednovanju i ocjenjivanju tijekom nastave na daljinu.
Mi smo donijeli odluku da će učenici razredne nastave biti vrednovani i ocjenjivani praćenjem aktivnost učenika – jesu li sve zadaće i vježbe izrađene te dati učenicima da naprave neki od kompleksnijih zadataka koji služi sintezi znanja, a poticajni su za učenje (izrada plakata, umnih mapa, crteža, sastavaka, kvizova….). Naglašavamo da u razrednoj nastavi nećemo učenika usmeno ispitati tijekom nastave na daljinu.
Predmetna nastava je malo kompleksnija. Svaki predmet ima svoje specifičnosti koje trebamo uvažavati, tako da smo odlučili vrednovanje i ocjenjivanje temeljiti na Uputama Ministarstva znanosti i obrazovanje. Jedna od uputa je i usmeno odgovaranje. Najjednostavniji način za provedbu usmenog odgovaranja je putem videokonferencije.
Za predmete u predmetnoj nastavi koji se izvode sa satnicom od četiri sata tjedno, usmeno ispitivanje će se provesti jedanput do kraja nastavne godine, ukoliko nastavnik ili učenik imaju dvojbu oko zaključne ocjene, odnosno ukoliko nema dovoljno elemenata za zaključivanje ocjene. Za predmete koji imaju satnicu tri sata tjedno, usmeno ispitivanje će se provesti ako učitelj procjeni da nema dovoljno elemenata za zaključivanje pozitivne ocjene i da je ovo primjereni oblik ispitivanja.
Sva usmena ispitivanja će bit najavljena u vremeniku u e-Dnevniku.
Svi ostali predmeti bazirat će se na vrednovanju aktivnost učenika preko diskusija, domaćih zadaća i redovitosti izvršavanja obveza. U svakom predmetu napravit će se složeniji zadatak u obliku plakata, prezentacije, projekta, istraživačkog rada, kritičkog prikaza ili problemskog zadatka i sl. i takav će se rad vrednovati. Dakle, barem dvije ocjene do kraja školske godine mogu dobiti svi učenici.
Roditelji, trebate uočiti da se vrednovanje ne oslanja, kao do sada, na poznavanje sadržaja kao glavni pokazatelj znanja, već da treba obratiti pažnju i na druge elemente (samostalnost, kreativnost, mogućnost korištenja naučenog, timski rad…) i da računate da će učitelji i to uzimati u obzir. Posebno je i istaknuto da svi učenici trebaju u ovom razdoblju dobiti i ocjenu iz aktivnosti u izvršavanju svojih obaveza, ali i da se očekuje da samostalno rade na složenijim zadacima. U tim složenijim zadacima dobro je da budete upoznati s njima, ali nikako da se angažirate u izradi i pisanju takvih radova umjesto djece.
Svjesni smo situacije da je roditelj produžena ruka učitelja i na tome vam se zahvaljujemo.
S obzirom na izvanrednu situaciju, roditelji u ovom trenutku više nego ikad trebaju biti uključeni u rad škole, ali i u osiguravanje kruga povjerenja za učenje, a posebno je to izraženo kod učenika u razrednoj nastavi u osnovnoj školi. Svima nam je na prvom mjestu dobrobit samih učenika koje kvalitetnim povratnim informacijama treba poticati na učenje, pritom je ocjenjivanje u drugom planu.
Trebate osigurati i postaviti djetetu pravila škole u kući i odrediti vrijeme za učenje (osobito u predmetnoj nastavi u osnovnoj školi) – iako smo svjesni da ni djeca ni vi ne doživljavate svoj dom kao školu i smatrate kako se kod kuće radi samo domaća zadaća. To u ovim uvjetima više nije tako i na takav bi se način trebali roditelji postaviti i prema djeci. Time bi olakšali učenicima praćenje i napredovanje u nastavi na daljinu.
Usprkos svim ovim teškoćama na koje nailazimo u radu i obzirom na to da smo se svi našli u potpuno novoj situaciji i vrsti nastave, važno je da svi - učitelji, učenici i roditelji, imaju razumijevanja jedni za druge.
I na kraju,
upućujem vam iskrene čestitke povodom nadolazećeg blagdana Uskrsa,
sa željom da ga proslavite u zadovoljstvu, blagostanju i uzajamnom poštovanju,
dijeleći radost Uskrsnuća sa svojim najbližima.
Sretan Uskrs žele vam djelatnici OŠ Vladimira Nazora!
Obavijest
Dragi učenici i roditelji!
želim vas obavijestiti kako u petak 10. travnja 2020. počinju proljetni praznici, a završavaju u ponedjeljak 12. travnja 2020.
Ovih par tjedana iza nas, bilo je zanimljivo iskustvo, kako vama, tako i našim učiteljima. Zajedničkim snagama smo pokušali na najbolji mogući način provesti nastavu na daljinu i našim učenicima, vašoj djeci omogućiti nastavak obrazovanja u ovim neuobičajenim okolnostima.
Nakon praznika ponovno se vraćamo u školu na daljinu, učenici razredne nastave sa Školom na trećem, a predmetna nastava u virtualnim učionicama.
Novost u radu će biti vrednovanje i ocjenjivanje rada učenika. Ministarstvo znanosti i obrazovanja svim školama je poslalo upute o vrednovanju i ocjenjivanju tijekom nastave na daljinu.
Na ovom linku ih možete pročitati:
https://skolazazivot.hr/upute-za-vrednovanje-i-ocjenjivanje-tijekom-nastave-na-daljinu/
Svaka škola će na svojim Učiteljskim vijećima donijeti odluku koje načine i metode će upotrebljavati za provedbu uputa o vrednovanju i ocjenjivanju tijekom nastave na daljinu.
Mi smo donijeli odluku da će učenici razredne nastave biti vrednovani i ocjenjivani praćenjem aktivnost učenika – jesu li sve zadaće i vježbe izrađene te dati učenicima da naprave neki od kompleksnijih zadataka koji služi sintezi znanja, a poticajni su za učenje (izrada plakata, umnih mapa, crteža, sastavaka, kvizova….). Naglašavamo da u razrednoj nastavi nećemo učenika usmeno ispitati tijekom nastave na daljinu.
Predmetna nastava je malo kompleksnija. Svaki predmet ima svoje specifičnosti koje trebamo uvažavati, tako da smo odlučili vrednovanje i ocjenjivanje temeljiti na Uputama Ministarstva znanosti i obrazovanje. Jedna od uputa je i usmeno odgovaranje. Najjednostavniji način za provedbu usmenog odgovaranja je putem videokonferencije.
Za predmete u predmetnoj nastavi koji se izvode sa satnicom od četiri sata tjedno, usmeno ispitivanje će se provesti jedanput do kraja nastavne godine, ukoliko nastavnik ili učenik imaju dvojbu oko zaključne ocjene, odnosno ukoliko nema dovoljno elemenata za zaključivanje ocjene. Za predmete koji imaju satnicu tri sata tjedno, usmeno ispitivanje će se provesti ako učitelj procjeni da nema dovoljno elemenata za zaključivanje pozitivne ocjene i da je ovo primjereni oblik ispitivanja.
Sva usmena ispitivanja će bit najavljena u vremeniku u e-Dnevniku.
Svi ostali predmeti bazirat će se na vrednovanju aktivnost učenika preko diskusija, domaćih zadaća i redovitosti izvršavanja obveza. U svakom predmetu napravit će se složeniji zadatak u obliku plakata, prezentacije, projekta, istraživačkog rada, kritičkog prikaza ili problemskog zadatka i sl. i takav će se rad vrednovati. Dakle, barem dvije ocjene do kraja školske godine mogu dobiti svi učenici.
Roditelji, trebate uočiti da se vrednovanje ne oslanja, kao do sada, na poznavanje sadržaja kao glavni pokazatelj znanja, već da treba obratiti pažnju i na druge elemente (samostalnost, kreativnost, mogućnost korištenja naučenog, timski rad…) i da računate da će učitelji i to uzimati u obzir. Posebno je i istaknuto da svi učenici trebaju u ovom razdoblju dobiti i ocjenu iz aktivnosti u izvršavanju svojih obaveza, ali i da se očekuje da samostalno rade na složenijim zadacima. U tim složenijim zadacima dobro je da budete upoznati s njima, ali nikako da se angažirate u izradi i pisanju takvih radova umjesto djece.
Svjesni smo situacije da je roditelj produžena ruka učitelja i na tome vam se zahvaljujemo.
S obzirom na izvanrednu situaciju, roditelji u ovom trenutku više nego ikad trebaju biti uključeni u rad škole, ali i u osiguravanje kruga povjerenja za učenje, a posebno je to izraženo kod učenika u razrednoj nastavi u osnovnoj školi. Svima nam je na prvom mjestu dobrobit samih učenika koje kvalitetnim povratnim informacijama treba poticati na učenje, pritom je ocjenjivanje u drugom planu.
Trebate osigurati i postaviti djetetu pravila škole u kući i odrediti vrijeme za učenje (osobito u predmetnoj nastavi u osnovnoj školi) – iako smo svjesni da ni djeca ni vi ne doživljavate svoj dom kao školu i smatrate kako se kod kuće radi samo domaća zadaća. To u ovim uvjetima više nije tako i na takav bi se način trebali roditelji postaviti i prema djeci. Time bi olakšali učenicima praćenje i napredovanje u nastavi na daljinu.
Usprkos svim ovim teškoćama na koje nailazimo u radu i obzirom na to da smo se svi našli u potpuno novoj situaciji i vrsti nastave, važno je da svi - učitelji, učenici i roditelji, imaju razumijevanja jedni za druge.
I na kraju,
upućujem vam iskrene čestitke povodom nadolazećeg blagdana Uskrsa,
sa željom da ga proslavite u zadovoljstvu, blagostanju i uzajamnom poštovanju,
dijeleći radost Uskrsnuća sa svojim najbližima.
Sretan Uskrs žele vam djelatnici OŠ Vladimira Nazora!
Nastavna godina 2024./2025.
Razredna nastava
Prijepodne
Sat | Početak | Kraj | Odmor |
1. | 8:00 | 8:45 | |
2. | 8:50 | 9:35 | 15 min |
3. | 9:50 | 10:35 | |
4. | 10:40 | 11:25 | |
5. | 11:30 | 12:15 | |
6. | 12:20 | 13:05 |
Poslijepodne - samo PŠ Frankopanska 80
Sat | Početak | Kraj | Odmor |
1. | 13:15 | 14:00 | |
2. | 14:05 | 14:50 | 15 min |
3. | 15:05 | 15:50 | |
4. | 15:55 | 16:40 | |
5. | 16:45 | 17:30 |
Predmetna nastava
Prijepodne
Sat | Početak | Kraj | Odmor |
0. | 7:10 | 7:55 | |
1. | 8:00 | 8:45 | |
2. | 8:50 | 9:35 | 15 min |
3. | 9:50 | 10:35 | |
4. | 10:40 | 11:25 | |
5. | 11:30 | 12:15 | |
6. | 12:20 | 13:05 | 10 min |
7. | 13:15 | 14:00 |
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |