Škola za roditelje "Ja to mogu"
Osnovna škola Vladimira Nazora omogućila je roditeljima učenika prvih razreda pohađanje škole za roditelje pod nazivom „Ja to mogu“. Tijekom prvog mjeseca poslani su letci kako bismo obavijestili roditelje o navedenom programu koji je počeo jučer, 14.2.2018. i bit će se svaki četvrtak u isto vrijeme. Program provode socijalne pedagoginje Kornelija Častek , Martina Demeter Franjić i Ivona Jurišić, a sastoji se od pet radionica:
1. Odgojno učinkovita komunikacija
Koje poruke čine (ne)zdravu komunikaciju roditelja i djeteta; kako razgovarati s djetetom da bismo ga zaista razumjeli (razvijanje vještine aktivnog slušanja); kako razgovarati s djetetom da bi nas ono zaista čulo (razvijanje vještina verbalne i neverbalne komunikacije).
2. Discipliniranje djeteta
Strategije i glavni zadatak odgoja; disciplina i dob djeteta; uloga fizičkog kažnjavanja djece u odgoju; kako biti odgajatelj i prijatelj; odnositi se prema djetetu s poštovanjem; zašto se djeca ne ponašaju pristojno; tehnike pozitivnog discipliniranja; što očekivati od djeteta; kako odgojiti nenasilno dijete; kako se nositi s dječjom ljutnjom.
3. Razvoj samopoštovanja kod djeteta
Na čemu se temelji samopoštovanje djeteta i koja je njegova uloga; kako prepoznati nisko samopoštovanje; kako pomoći djetetu da razvije osjećaj vlastite vrijednosti (poruke prihvaćanja, kako pohvaliti dijete), roditeljski postupci koji narušavaju samopoštovanja djeteta (kritika, kažnjavanje).
4. Upravljanje obiteljskim sukobima
Tko rješava obiteljsko probleme; važnost ljubavi i komunikacije u obitelji; zdravo obiteljsko ozračje; svađanje – korisno ili štetno; obiteljska pravila; vještine upravljanja sobom; kako se nositi sa stresom; umijeće nenasilne komunikacije; tipovi sukoba; važnost i stvaranje timskog rada
5. Emocije i kontrola ljutnje
Razumjeti funkciju emocija i povezanost emocija i ponašanja; prepoznavanje i imenovanje načina samokontrole u situacijama ljutnje; načini poticanja emocionalne zrelosti i samokontrole kod djeteta.
6. Kako učiti
Naučiti kako motivirati dijete za učenje, kako naučiti dijete da preuzme odgovornost za svoje obaveze i kako mu olakšati proces učenja.
Ukoliko se roditelji žele priključiti u navedeni program mogu kontaktirati socijalne pedagoginje ili doći u idući četvrtak na radionicu.
Škola za roditelje "Ja to mogu"
Osnovna škola Vladimira Nazora omogućila je roditeljima učenika prvih razreda pohađanje škole za roditelje pod nazivom „Ja to mogu“. Tijekom prvog mjeseca poslani su letci kako bismo obavijestili roditelje o navedenom programu koji je počeo jučer, 14.2.2018. i bit će se svaki četvrtak u isto vrijeme. Program provode socijalne pedagoginje Kornelija Častek , Martina Demeter Franjić i Ivona Jurišić, a sastoji se od pet radionica:
1. Odgojno učinkovita komunikacija
Koje poruke čine (ne)zdravu komunikaciju roditelja i djeteta; kako razgovarati s djetetom da bismo ga zaista razumjeli (razvijanje vještine aktivnog slušanja); kako razgovarati s djetetom da bi nas ono zaista čulo (razvijanje vještina verbalne i neverbalne komunikacije).
2. Discipliniranje djeteta
Strategije i glavni zadatak odgoja; disciplina i dob djeteta; uloga fizičkog kažnjavanja djece u odgoju; kako biti odgajatelj i prijatelj; odnositi se prema djetetu s poštovanjem; zašto se djeca ne ponašaju pristojno; tehnike pozitivnog discipliniranja; što očekivati od djeteta; kako odgojiti nenasilno dijete; kako se nositi s dječjom ljutnjom.
3. Razvoj samopoštovanja kod djeteta
Na čemu se temelji samopoštovanje djeteta i koja je njegova uloga; kako prepoznati nisko samopoštovanje; kako pomoći djetetu da razvije osjećaj vlastite vrijednosti (poruke prihvaćanja, kako pohvaliti dijete), roditeljski postupci koji narušavaju samopoštovanja djeteta (kritika, kažnjavanje).
4. Upravljanje obiteljskim sukobima
Tko rješava obiteljsko probleme; važnost ljubavi i komunikacije u obitelji; zdravo obiteljsko ozračje; svađanje – korisno ili štetno; obiteljska pravila; vještine upravljanja sobom; kako se nositi sa stresom; umijeće nenasilne komunikacije; tipovi sukoba; važnost i stvaranje timskog rada
5. Emocije i kontrola ljutnje
Razumjeti funkciju emocija i povezanost emocija i ponašanja; prepoznavanje i imenovanje načina samokontrole u situacijama ljutnje; načini poticanja emocionalne zrelosti i samokontrole kod djeteta.
6. Kako učiti
Naučiti kako motivirati dijete za učenje, kako naučiti dijete da preuzme odgovornost za svoje obaveze i kako mu olakšati proces učenja.
Ukoliko se roditelji žele priključiti u navedeni program mogu kontaktirati socijalne pedagoginje ili doći u idući četvrtak na radionicu.
Škola za roditelje "Ja to mogu"
Osnovna škola Vladimira Nazora omogućila je roditeljima učenika prvih razreda pohađanje škole za roditelje pod nazivom „Ja to mogu“. Tijekom prvog mjeseca poslani su letci kako bismo obavijestili roditelje o navedenom programu koji je počeo jučer, 14.2.2018. i bit će se svaki četvrtak u isto vrijeme. Program provode socijalne pedagoginje Kornelija Častek , Martina Demeter Franjić i Ivona Jurišić, a sastoji se od pet radionica:
1. Odgojno učinkovita komunikacija
Koje poruke čine (ne)zdravu komunikaciju roditelja i djeteta; kako razgovarati s djetetom da bismo ga zaista razumjeli (razvijanje vještine aktivnog slušanja); kako razgovarati s djetetom da bi nas ono zaista čulo (razvijanje vještina verbalne i neverbalne komunikacije).
2. Discipliniranje djeteta
Strategije i glavni zadatak odgoja; disciplina i dob djeteta; uloga fizičkog kažnjavanja djece u odgoju; kako biti odgajatelj i prijatelj; odnositi se prema djetetu s poštovanjem; zašto se djeca ne ponašaju pristojno; tehnike pozitivnog discipliniranja; što očekivati od djeteta; kako odgojiti nenasilno dijete; kako se nositi s dječjom ljutnjom.
3. Razvoj samopoštovanja kod djeteta
Na čemu se temelji samopoštovanje djeteta i koja je njegova uloga; kako prepoznati nisko samopoštovanje; kako pomoći djetetu da razvije osjećaj vlastite vrijednosti (poruke prihvaćanja, kako pohvaliti dijete), roditeljski postupci koji narušavaju samopoštovanja djeteta (kritika, kažnjavanje).
4. Upravljanje obiteljskim sukobima
Tko rješava obiteljsko probleme; važnost ljubavi i komunikacije u obitelji; zdravo obiteljsko ozračje; svađanje – korisno ili štetno; obiteljska pravila; vještine upravljanja sobom; kako se nositi sa stresom; umijeće nenasilne komunikacije; tipovi sukoba; važnost i stvaranje timskog rada
5. Emocije i kontrola ljutnje
Razumjeti funkciju emocija i povezanost emocija i ponašanja; prepoznavanje i imenovanje načina samokontrole u situacijama ljutnje; načini poticanja emocionalne zrelosti i samokontrole kod djeteta.
6. Kako učiti
Naučiti kako motivirati dijete za učenje, kako naučiti dijete da preuzme odgovornost za svoje obaveze i kako mu olakšati proces učenja.
Ukoliko se roditelji žele priključiti u navedeni program mogu kontaktirati socijalne pedagoginje ili doći u idući četvrtak na radionicu.
Nastavna godina 2024./2025.
Razredna nastava
Prijepodne
Sat | Početak | Kraj | Odmor |
1. | 8:00 | 8:45 | |
2. | 8:50 | 9:35 | 15 min |
3. | 9:50 | 10:35 | |
4. | 10:40 | 11:25 | |
5. | 11:30 | 12:15 | |
6. | 12:20 | 13:05 |
Poslijepodne - samo PŠ Frankopanska 80
Sat | Početak | Kraj | Odmor |
1. | 13:15 | 14:00 | |
2. | 14:05 | 14:50 | 15 min |
3. | 15:05 | 15:50 | |
4. | 15:55 | 16:40 | |
5. | 16:45 | 17:30 |
Predmetna nastava
Prijepodne
Sat | Početak | Kraj | Odmor |
0. | 7:10 | 7:55 | |
1. | 8:00 | 8:45 | |
2. | 8:50 | 9:35 | 15 min |
3. | 9:50 | 10:35 | |
4. | 10:40 | 11:25 | |
5. | 11:30 | 12:15 | |
6. | 12:20 | 13:05 | 10 min |
7. | 13:15 | 14:00 |
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |