preskoči na sadržaj

Login
Korisnik:
Lozinka:
Vijesti

Škola za roditelje „Ja to mogu“

Osnovna škola Vladimira Nazora omogućila je roditeljima učenika nižih razreda pohađanje škole za roditelje pod nazivom „Ja to mogu“. Tijekom prvog mjeseca poslani su letci kako bismo obavijestili roditelje o navedenom programu koji se provodio od 21.2.2018. do 11.4.2018. Program su provele socijalne pedagoginje Kornelija Častek i Martina Demeter, a sastojao se od pet radionica, a  jedna tema, pubertet,  dodana je na inicijativu roditelja.


Obuhvaćene su ove teme:

1. Odgojno učinkovita komunikacija

 
Koje poruke čine (ne)zdravu komunikaciju roditelja i djeteta; kako razgovarati s djetetom da bismo ga zaista razumjeli (razvijanje vještine aktivnog slušanja); kako razgovarati s djetetom da bi nas ono zaista čulo (razvijanje vještina verbalne i neverbalne komunikacije).

 

2. Discipliniranje djeteta


Strategije i glavni zadatak odgoja; disciplina i dob djeteta; uloga fizičkog kažnjavanja djece u odgoju; kako biti odgajatelj i prijatelj; odnositi se prema djetetu s poštovanjem; zašto se djeca ne ponašaju pristojno; tehnike pozitivnog discipliniranja; što očekivati od djeteta; kako odgojiti nenasilno dijete; kako se nositi s dječjom ljutnjom.

 

3. Razvoj samopoštovanja kod djeteta


Na čemu se temelji samopoštovanje djeteta i koja je njegova uloga; kako prepoznati nisko samopoštovanje; kako pomoći djetetu da razvije osjećaj vlastite vrijednosti (poruke prihvaćanja, kako pohvaliti dijete), roditeljski postupci koji narušavaju samopoštovanja djeteta (kritika, kažnjavanje).

 

 

4. Upravljanje obiteljskim sukobima

 
Tko rješava obiteljsko probleme; važnost ljubavi i komunikacije u obitelji; zdravo obiteljsko ozračje; svađanje – korisno ili štetno; obiteljska pravila; vještine upravljanja sobom; kako se nositi sa stresom; umijeće nenasilne komunikacije; tipovi sukoba; važnost i stvaranje timskog rada

5. Emocije i kontrola ljutnje

 

Razumjeti  funkciju emocija  i  povezanost emocija  i ponašanja; prepoznavanje i imenovanje  načina  samokontrole u situacijama ljutnje; načini  poticanja emocionalne zrelosti i samokontrole kod djeteta.

 

6. Pubertet

Razumijeti pubertet i promjene koje se događaju u tom razdoblju; specifičnosti puberteta; kako razgovarati s adolescentom.

 

Svi roditelji su radionice ocijenili korisnim ili jako korisnim te su ih najviše dojmile radionice o pubertetu i samopoštovanju. Navode kako su radionice ispunile njihova očekivanja i da su dobili potrebna znanja pomoću kojih mogu biti bolji roditelji, ali i osobe. Također, složili su se kako bi se ovakve radionice trebale održavati češće i da bi ih veći broj roditelja trebao pohađati.



Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: Alenka Njegovac   datum: 20. 4. 2018.

Vijesti

Škola za roditelje „Ja to mogu“

Osnovna škola Vladimira Nazora omogućila je roditeljima učenika nižih razreda pohađanje škole za roditelje pod nazivom „Ja to mogu“. Tijekom prvog mjeseca poslani su letci kako bismo obavijestili roditelje o navedenom programu koji se provodio od 21.2.2018. do 11.4.2018. Program su provele socijalne pedagoginje Kornelija Častek i Martina Demeter, a sastojao se od pet radionica, a  jedna tema, pubertet,  dodana je na inicijativu roditelja.


Obuhvaćene su ove teme:

1. Odgojno učinkovita komunikacija

 
Koje poruke čine (ne)zdravu komunikaciju roditelja i djeteta; kako razgovarati s djetetom da bismo ga zaista razumjeli (razvijanje vještine aktivnog slušanja); kako razgovarati s djetetom da bi nas ono zaista čulo (razvijanje vještina verbalne i neverbalne komunikacije).

 

2. Discipliniranje djeteta


Strategije i glavni zadatak odgoja; disciplina i dob djeteta; uloga fizičkog kažnjavanja djece u odgoju; kako biti odgajatelj i prijatelj; odnositi se prema djetetu s poštovanjem; zašto se djeca ne ponašaju pristojno; tehnike pozitivnog discipliniranja; što očekivati od djeteta; kako odgojiti nenasilno dijete; kako se nositi s dječjom ljutnjom.

 

3. Razvoj samopoštovanja kod djeteta


Na čemu se temelji samopoštovanje djeteta i koja je njegova uloga; kako prepoznati nisko samopoštovanje; kako pomoći djetetu da razvije osjećaj vlastite vrijednosti (poruke prihvaćanja, kako pohvaliti dijete), roditeljski postupci koji narušavaju samopoštovanja djeteta (kritika, kažnjavanje).

 

 

4. Upravljanje obiteljskim sukobima

 
Tko rješava obiteljsko probleme; važnost ljubavi i komunikacije u obitelji; zdravo obiteljsko ozračje; svađanje – korisno ili štetno; obiteljska pravila; vještine upravljanja sobom; kako se nositi sa stresom; umijeće nenasilne komunikacije; tipovi sukoba; važnost i stvaranje timskog rada

5. Emocije i kontrola ljutnje

 

Razumjeti  funkciju emocija  i  povezanost emocija  i ponašanja; prepoznavanje i imenovanje  načina  samokontrole u situacijama ljutnje; načini  poticanja emocionalne zrelosti i samokontrole kod djeteta.

 

6. Pubertet

Razumijeti pubertet i promjene koje se događaju u tom razdoblju; specifičnosti puberteta; kako razgovarati s adolescentom.

 

Svi roditelji su radionice ocijenili korisnim ili jako korisnim te su ih najviše dojmile radionice o pubertetu i samopoštovanju. Navode kako su radionice ispunile njihova očekivanja i da su dobili potrebna znanja pomoću kojih mogu biti bolji roditelji, ali i osobe. Također, složili su se kako bi se ovakve radionice trebale održavati češće i da bi ih veći broj roditelja trebao pohađati.



Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: Alenka Njegovac   datum: 20. 4. 2018.

Vijesti

Škola za roditelje „Ja to mogu“

Osnovna škola Vladimira Nazora omogućila je roditeljima učenika nižih razreda pohađanje škole za roditelje pod nazivom „Ja to mogu“. Tijekom prvog mjeseca poslani su letci kako bismo obavijestili roditelje o navedenom programu koji se provodio od 21.2.2018. do 11.4.2018. Program su provele socijalne pedagoginje Kornelija Častek i Martina Demeter, a sastojao se od pet radionica, a  jedna tema, pubertet,  dodana je na inicijativu roditelja.


Obuhvaćene su ove teme:

1. Odgojno učinkovita komunikacija

 
Koje poruke čine (ne)zdravu komunikaciju roditelja i djeteta; kako razgovarati s djetetom da bismo ga zaista razumjeli (razvijanje vještine aktivnog slušanja); kako razgovarati s djetetom da bi nas ono zaista čulo (razvijanje vještina verbalne i neverbalne komunikacije).

 

2. Discipliniranje djeteta


Strategije i glavni zadatak odgoja; disciplina i dob djeteta; uloga fizičkog kažnjavanja djece u odgoju; kako biti odgajatelj i prijatelj; odnositi se prema djetetu s poštovanjem; zašto se djeca ne ponašaju pristojno; tehnike pozitivnog discipliniranja; što očekivati od djeteta; kako odgojiti nenasilno dijete; kako se nositi s dječjom ljutnjom.

 

3. Razvoj samopoštovanja kod djeteta


Na čemu se temelji samopoštovanje djeteta i koja je njegova uloga; kako prepoznati nisko samopoštovanje; kako pomoći djetetu da razvije osjećaj vlastite vrijednosti (poruke prihvaćanja, kako pohvaliti dijete), roditeljski postupci koji narušavaju samopoštovanja djeteta (kritika, kažnjavanje).

 

 

4. Upravljanje obiteljskim sukobima

 
Tko rješava obiteljsko probleme; važnost ljubavi i komunikacije u obitelji; zdravo obiteljsko ozračje; svađanje – korisno ili štetno; obiteljska pravila; vještine upravljanja sobom; kako se nositi sa stresom; umijeće nenasilne komunikacije; tipovi sukoba; važnost i stvaranje timskog rada

5. Emocije i kontrola ljutnje

 

Razumjeti  funkciju emocija  i  povezanost emocija  i ponašanja; prepoznavanje i imenovanje  načina  samokontrole u situacijama ljutnje; načini  poticanja emocionalne zrelosti i samokontrole kod djeteta.

 

6. Pubertet

Razumijeti pubertet i promjene koje se događaju u tom razdoblju; specifičnosti puberteta; kako razgovarati s adolescentom.

 

Svi roditelji su radionice ocijenili korisnim ili jako korisnim te su ih najviše dojmile radionice o pubertetu i samopoštovanju. Navode kako su radionice ispunile njihova očekivanja i da su dobili potrebna znanja pomoću kojih mogu biti bolji roditelji, ali i osobe. Također, složili su se kako bi se ovakve radionice trebale održavati češće i da bi ih veći broj roditelja trebao pohađati.



Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: Alenka Njegovac   datum: 20. 4. 2018.

Tražilica

Stručne suradnice

Raspored zvona

Nastavna godina 2024./2025. 

Razredna nastava

Prijepodne

Sat Početak Kraj Odmor
1. 8:00 8:45  
2. 8:50 9:35 15 min
3. 9:50 10:35  
4. 10:40 11:25  
5. 11:30 12:15  
6. 12:20 13:05  

Poslijepodne - samo PŠ Frankopanska 80

Sat Početak Kraj Odmor
1. 13:15 14:00  
2. 14:05 14:50 15 min
3. 15:05 15:50  
4. 15:55 16:40  
5. 16:45 17:30  

Predmetna nastava

Prijepodne

Sat Početak Kraj Odmor
0. 7:10 7:55  
1. 8:00 8:45  
2. 8:50 9:35 15 min
3. 9:50 10:35  
4. 10:40 11:25  
5. 11:30 12:15  
6. 12:20 13:05 10 min
7. 13:15 14:00  

 

 

 

 

 

 

 


Informacije

Kako zaštiti djecu na internetu

HRVATSKA REGULATORNA AGENCIJA ZA MREŽNE DJELATNOSTI


PROJEKTI

e-Dnevnik

Kalendar
« Studeni 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji



Brojač posjeta
Ispis statistike od 23. 9. 2018.

Ukupno: 350655
Ovaj mjesec: 4126
Ovaj tjedan: 966
Danas: 5

Korisni linkovi
MZOS
 • MZOS

Agencija

Obrasci

Razmjena udžbenika

Dnevni tisak


Pitanja i odgovori
 Naslov: FAQ

  • Naj 10 pitanja

  • Nedavna pitanja

  • Arhiva pitanja

Forum

Arhiva dokumenata




preskoči na navigaciju