Škola za roditelje „Ja to mogu“
Osnovna škola Vladimira Nazora omogućila je roditeljima učenika nižih razreda pohađanje škole za roditelje pod nazivom „Ja to mogu“. Tijekom prvog mjeseca poslani su letci kako bismo obavijestili roditelje o navedenom programu koji se provodio od 21.2.2018. do 11.4.2018. Program su provele socijalne pedagoginje Kornelija Častek i Martina Demeter, a sastojao se od pet radionica, a jedna tema, pubertet, dodana je na inicijativu roditelja.
Obuhvaćene su ove teme:
1. Odgojno učinkovita komunikacija |
|
2. Discipliniranje djeteta
|
|
3. Razvoj samopoštovanja kod djeteta
|
|
4. Upravljanje obiteljskim sukobima |
5. Emocije i kontrola ljutnje
Razumjeti funkciju emocija i povezanost emocija i ponašanja; prepoznavanje i imenovanje načina samokontrole u situacijama ljutnje; načini poticanja emocionalne zrelosti i samokontrole kod djeteta.
6. Pubertet Razumijeti pubertet i promjene koje se događaju u tom razdoblju; specifičnosti puberteta; kako razgovarati s adolescentom. |
Svi roditelji su radionice ocijenili korisnim ili jako korisnim te su ih najviše dojmile radionice o pubertetu i samopoštovanju. Navode kako su radionice ispunile njihova očekivanja i da su dobili potrebna znanja pomoću kojih mogu biti bolji roditelji, ali i osobe. Također, složili su se kako bi se ovakve radionice trebale održavati češće i da bi ih veći broj roditelja trebao pohađati.
Škola za roditelje „Ja to mogu“
Osnovna škola Vladimira Nazora omogućila je roditeljima učenika nižih razreda pohađanje škole za roditelje pod nazivom „Ja to mogu“. Tijekom prvog mjeseca poslani su letci kako bismo obavijestili roditelje o navedenom programu koji se provodio od 21.2.2018. do 11.4.2018. Program su provele socijalne pedagoginje Kornelija Častek i Martina Demeter, a sastojao se od pet radionica, a jedna tema, pubertet, dodana je na inicijativu roditelja.
Obuhvaćene su ove teme:
1. Odgojno učinkovita komunikacija |
|
2. Discipliniranje djeteta
|
|
3. Razvoj samopoštovanja kod djeteta
|
|
4. Upravljanje obiteljskim sukobima |
5. Emocije i kontrola ljutnje
Razumjeti funkciju emocija i povezanost emocija i ponašanja; prepoznavanje i imenovanje načina samokontrole u situacijama ljutnje; načini poticanja emocionalne zrelosti i samokontrole kod djeteta.
6. Pubertet Razumijeti pubertet i promjene koje se događaju u tom razdoblju; specifičnosti puberteta; kako razgovarati s adolescentom. |
Svi roditelji su radionice ocijenili korisnim ili jako korisnim te su ih najviše dojmile radionice o pubertetu i samopoštovanju. Navode kako su radionice ispunile njihova očekivanja i da su dobili potrebna znanja pomoću kojih mogu biti bolji roditelji, ali i osobe. Također, složili su se kako bi se ovakve radionice trebale održavati češće i da bi ih veći broj roditelja trebao pohađati.
Škola za roditelje „Ja to mogu“
Osnovna škola Vladimira Nazora omogućila je roditeljima učenika nižih razreda pohađanje škole za roditelje pod nazivom „Ja to mogu“. Tijekom prvog mjeseca poslani su letci kako bismo obavijestili roditelje o navedenom programu koji se provodio od 21.2.2018. do 11.4.2018. Program su provele socijalne pedagoginje Kornelija Častek i Martina Demeter, a sastojao se od pet radionica, a jedna tema, pubertet, dodana je na inicijativu roditelja.
Obuhvaćene su ove teme:
1. Odgojno učinkovita komunikacija |
|
2. Discipliniranje djeteta
|
|
3. Razvoj samopoštovanja kod djeteta
|
|
4. Upravljanje obiteljskim sukobima |
5. Emocije i kontrola ljutnje
Razumjeti funkciju emocija i povezanost emocija i ponašanja; prepoznavanje i imenovanje načina samokontrole u situacijama ljutnje; načini poticanja emocionalne zrelosti i samokontrole kod djeteta.
6. Pubertet Razumijeti pubertet i promjene koje se događaju u tom razdoblju; specifičnosti puberteta; kako razgovarati s adolescentom. |
Svi roditelji su radionice ocijenili korisnim ili jako korisnim te su ih najviše dojmile radionice o pubertetu i samopoštovanju. Navode kako su radionice ispunile njihova očekivanja i da su dobili potrebna znanja pomoću kojih mogu biti bolji roditelji, ali i osobe. Također, složili su se kako bi se ovakve radionice trebale održavati češće i da bi ih veći broj roditelja trebao pohađati.
Nastavna godina 2024./2025.
Razredna nastava
Prijepodne
Sat | Početak | Kraj | Odmor |
1. | 8:00 | 8:45 | |
2. | 8:50 | 9:35 | 15 min |
3. | 9:50 | 10:35 | |
4. | 10:40 | 11:25 | |
5. | 11:30 | 12:15 | |
6. | 12:20 | 13:05 |
Poslijepodne - samo PŠ Frankopanska 80
Sat | Početak | Kraj | Odmor |
1. | 13:15 | 14:00 | |
2. | 14:05 | 14:50 | 15 min |
3. | 15:05 | 15:50 | |
4. | 15:55 | 16:40 | |
5. | 16:45 | 17:30 |
Predmetna nastava
Prijepodne
Sat | Početak | Kraj | Odmor |
0. | 7:10 | 7:55 | |
1. | 8:00 | 8:45 | |
2. | 8:50 | 9:35 | 15 min |
3. | 9:50 | 10:35 | |
4. | 10:40 | 11:25 | |
5. | 11:30 | 12:15 | |
6. | 12:20 | 13:05 | 10 min |
7. | 13:15 | 14:00 |
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |