Projekt “Učimo zajedno do zdravlja“
Projekt “Učimo zajedno do zdravlja“
(16. 2. 2017. i 17.2. 2017.)
U ovom projektu sudjelovali su učenici četvrtih razreda, 15 dječaka i 15 djevojčica. Zbog lakše organizacije na projektu su radili učenici 4.a i 4.b.
Voditelji projekta došli su nam iz Osijeka: Maja Gradinjan,mag nutricionizma i Hrvoje Centner, osobni trener-članovi Udruge „Nutricionizam-balans“ Šetalište P.Preradovića, Osijek. Projekt je odobrilo Ministarstvo (MZOS).
Učenici su, na zanimljiv, slikovit i primjeren način poučeni o pravilnoj prehrani i razlozima zašto treba jesti 5 obroka u danu, koliko konkretno jedinica voća i povrća dnevno, zašto su neke namirnice nužne za rast i razvoj djece, a zašto su neke štetne. Svoje spoznaje praktično su primijenili pripremajući jednostavan obrok od sušenog voća i orašastih plodova. Uz takav međuobrok prijao je i sok iscijeđenih jabuka.
Jednako tako; za pravilan rast i razvoj tijela desetogodišnjaka, važan je boravak na svježem zraku i tjelovježba o kojoj ih je poučavao osobni trener.
Za projekt su se učenici pripremili mjereći svoju tjelesnu masu i tjelesnu visinu. Ispunili su anketni listić iz kojega su vidljive njihove prehrambene navike.
Nakon provedbe projekta povratna informacija voditelja je pozitivna: učenici nam imaju znanja o pravilnoj prehrani. Uz mnoge sportove koje treniraju (rukomet, nogomet, tenis, odbojka ,jazz dance) imaju dobre temelje za put do zdravlja. Voditelji su ih pohvalili i podržali u njihovim nastojanjima.
Na kraju projekta dobit će brošurice i frizbije (koji predstavljaju tanjur sa poželjnim namirnicama). Oni će ih podsjetiti na sve što su naučili u projektu „Učimo zajedno do zdravlja“.
Učiteljica: Jasna Šćerba
Projekt “Učimo zajedno do zdravlja“
Projekt “Učimo zajedno do zdravlja“
(16. 2. 2017. i 17.2. 2017.)
U ovom projektu sudjelovali su učenici četvrtih razreda, 15 dječaka i 15 djevojčica. Zbog lakše organizacije na projektu su radili učenici 4.a i 4.b.
Voditelji projekta došli su nam iz Osijeka: Maja Gradinjan,mag nutricionizma i Hrvoje Centner, osobni trener-članovi Udruge „Nutricionizam-balans“ Šetalište P.Preradovića, Osijek. Projekt je odobrilo Ministarstvo (MZOS).
Učenici su, na zanimljiv, slikovit i primjeren način poučeni o pravilnoj prehrani i razlozima zašto treba jesti 5 obroka u danu, koliko konkretno jedinica voća i povrća dnevno, zašto su neke namirnice nužne za rast i razvoj djece, a zašto su neke štetne. Svoje spoznaje praktično su primijenili pripremajući jednostavan obrok od sušenog voća i orašastih plodova. Uz takav međuobrok prijao je i sok iscijeđenih jabuka.
Jednako tako; za pravilan rast i razvoj tijela desetogodišnjaka, važan je boravak na svježem zraku i tjelovježba o kojoj ih je poučavao osobni trener.
Za projekt su se učenici pripremili mjereći svoju tjelesnu masu i tjelesnu visinu. Ispunili su anketni listić iz kojega su vidljive njihove prehrambene navike.
Nakon provedbe projekta povratna informacija voditelja je pozitivna: učenici nam imaju znanja o pravilnoj prehrani. Uz mnoge sportove koje treniraju (rukomet, nogomet, tenis, odbojka ,jazz dance) imaju dobre temelje za put do zdravlja. Voditelji su ih pohvalili i podržali u njihovim nastojanjima.
Na kraju projekta dobit će brošurice i frizbije (koji predstavljaju tanjur sa poželjnim namirnicama). Oni će ih podsjetiti na sve što su naučili u projektu „Učimo zajedno do zdravlja“.
Učiteljica: Jasna Šćerba
Projekt “Učimo zajedno do zdravlja“
Projekt “Učimo zajedno do zdravlja“
(16. 2. 2017. i 17.2. 2017.)
U ovom projektu sudjelovali su učenici četvrtih razreda, 15 dječaka i 15 djevojčica. Zbog lakše organizacije na projektu su radili učenici 4.a i 4.b.
Voditelji projekta došli su nam iz Osijeka: Maja Gradinjan,mag nutricionizma i Hrvoje Centner, osobni trener-članovi Udruge „Nutricionizam-balans“ Šetalište P.Preradovića, Osijek. Projekt je odobrilo Ministarstvo (MZOS).
Učenici su, na zanimljiv, slikovit i primjeren način poučeni o pravilnoj prehrani i razlozima zašto treba jesti 5 obroka u danu, koliko konkretno jedinica voća i povrća dnevno, zašto su neke namirnice nužne za rast i razvoj djece, a zašto su neke štetne. Svoje spoznaje praktično su primijenili pripremajući jednostavan obrok od sušenog voća i orašastih plodova. Uz takav međuobrok prijao je i sok iscijeđenih jabuka.
Jednako tako; za pravilan rast i razvoj tijela desetogodišnjaka, važan je boravak na svježem zraku i tjelovježba o kojoj ih je poučavao osobni trener.
Za projekt su se učenici pripremili mjereći svoju tjelesnu masu i tjelesnu visinu. Ispunili su anketni listić iz kojega su vidljive njihove prehrambene navike.
Nakon provedbe projekta povratna informacija voditelja je pozitivna: učenici nam imaju znanja o pravilnoj prehrani. Uz mnoge sportove koje treniraju (rukomet, nogomet, tenis, odbojka ,jazz dance) imaju dobre temelje za put do zdravlja. Voditelji su ih pohvalili i podržali u njihovim nastojanjima.
Na kraju projekta dobit će brošurice i frizbije (koji predstavljaju tanjur sa poželjnim namirnicama). Oni će ih podsjetiti na sve što su naučili u projektu „Učimo zajedno do zdravlja“.
Učiteljica: Jasna Šćerba
Nastavna godina 2024./2025.
Razredna nastava
Prijepodne
Sat | Početak | Kraj | Odmor |
1. | 8:00 | 8:45 | |
2. | 8:50 | 9:35 | 15 min |
3. | 9:50 | 10:35 | |
4. | 10:40 | 11:25 | |
5. | 11:30 | 12:15 | |
6. | 12:20 | 13:05 |
Poslijepodne - samo PŠ Frankopanska 80
Sat | Početak | Kraj | Odmor |
1. | 13:15 | 14:00 | |
2. | 14:05 | 14:50 | 15 min |
3. | 15:05 | 15:50 | |
4. | 15:55 | 16:40 | |
5. | 16:45 | 17:30 |
Predmetna nastava
Prijepodne
Sat | Početak | Kraj | Odmor |
0. | 7:10 | 7:55 | |
1. | 8:00 | 8:45 | |
2. | 8:50 | 9:35 | 15 min |
3. | 9:50 | 10:35 | |
4. | 10:40 | 11:25 | |
5. | 11:30 | 12:15 | |
6. | 12:20 | 13:05 | 10 min |
7. | 13:15 | 14:00 |
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |