Ampyx
Ampyx je sustav koji omogućuje provođenje provjere znanja učenika na računalu koje ima pristup internetu.
Ampyx je sustav koji omogućuje provođenje provjere znanja učenika na računalu koje ima pristup internetu. Primjenjiv je u gotovo svim vrstama obrazovanja. Provodi se izvršavanjem zadataka objektivnog tipa kao i nekih drugih tipova zadataka (odabir između ponuđenih odgovora, upisom odgovora na postavljeno pitanje, prihvaćanjem ili odbijanjem ponuđene tvrdnje, analizom slike ili grafičkog prikaza problema, itd.).
Učeničko i nastavničko sučelje sustava razvijeno je bez pretjeranih grafičkih elemenata. Ovo ima dvostruki značaj:
1. ni učeniku ni nastavniku ne odvlače pažnju nepotrebni grafički elementi i ukrasi i
2. smanjena je količina podataka u komunikaciji i time zadržana brzina komunikacije
Rezultati provjere znanja vidljivi su učeniku odmah nakon završene provjere. Osim postignutog broja bodova, odnosno ocjene, učenik dobiva na uvid i moguća pogrešno odgovorena pitanja, odnosno, prikazani su mu ispravni odgovori.
Nastavnik na svom računalu dobiva izvješće o postignutim rezultatima, vremenu početka i trajanju rješavanja zadataka za svakog učenika, kao i statističku obradu razultata (raspodjela ocjena, popis pitanja na koja je najviše učenika pogrešno odgovorilo, itd.).
Cijela se provjera znanja može izvršiti bez potrošnje i jednog lista papira. Međutim, ako je ipak potrebna pisana dokumentacija, ona se može bilo kada na pisaču ispisati.
Ampyx
Ampyx je sustav koji omogućuje provođenje provjere znanja učenika na računalu koje ima pristup internetu.
Ampyx je sustav koji omogućuje provođenje provjere znanja učenika na računalu koje ima pristup internetu. Primjenjiv je u gotovo svim vrstama obrazovanja. Provodi se izvršavanjem zadataka objektivnog tipa kao i nekih drugih tipova zadataka (odabir između ponuđenih odgovora, upisom odgovora na postavljeno pitanje, prihvaćanjem ili odbijanjem ponuđene tvrdnje, analizom slike ili grafičkog prikaza problema, itd.).
Učeničko i nastavničko sučelje sustava razvijeno je bez pretjeranih grafičkih elemenata. Ovo ima dvostruki značaj:
1. ni učeniku ni nastavniku ne odvlače pažnju nepotrebni grafički elementi i ukrasi i
2. smanjena je količina podataka u komunikaciji i time zadržana brzina komunikacije
Rezultati provjere znanja vidljivi su učeniku odmah nakon završene provjere. Osim postignutog broja bodova, odnosno ocjene, učenik dobiva na uvid i moguća pogrešno odgovorena pitanja, odnosno, prikazani su mu ispravni odgovori.
Nastavnik na svom računalu dobiva izvješće o postignutim rezultatima, vremenu početka i trajanju rješavanja zadataka za svakog učenika, kao i statističku obradu razultata (raspodjela ocjena, popis pitanja na koja je najviše učenika pogrešno odgovorilo, itd.).
Cijela se provjera znanja može izvršiti bez potrošnje i jednog lista papira. Međutim, ako je ipak potrebna pisana dokumentacija, ona se može bilo kada na pisaču ispisati.
Ampyx
Ampyx je sustav koji omogućuje provođenje provjere znanja učenika na računalu koje ima pristup internetu.
Ampyx je sustav koji omogućuje provođenje provjere znanja učenika na računalu koje ima pristup internetu. Primjenjiv je u gotovo svim vrstama obrazovanja. Provodi se izvršavanjem zadataka objektivnog tipa kao i nekih drugih tipova zadataka (odabir između ponuđenih odgovora, upisom odgovora na postavljeno pitanje, prihvaćanjem ili odbijanjem ponuđene tvrdnje, analizom slike ili grafičkog prikaza problema, itd.).
Učeničko i nastavničko sučelje sustava razvijeno je bez pretjeranih grafičkih elemenata. Ovo ima dvostruki značaj:
1. ni učeniku ni nastavniku ne odvlače pažnju nepotrebni grafički elementi i ukrasi i
2. smanjena je količina podataka u komunikaciji i time zadržana brzina komunikacije
Rezultati provjere znanja vidljivi su učeniku odmah nakon završene provjere. Osim postignutog broja bodova, odnosno ocjene, učenik dobiva na uvid i moguća pogrešno odgovorena pitanja, odnosno, prikazani su mu ispravni odgovori.
Nastavnik na svom računalu dobiva izvješće o postignutim rezultatima, vremenu početka i trajanju rješavanja zadataka za svakog učenika, kao i statističku obradu razultata (raspodjela ocjena, popis pitanja na koja je najviše učenika pogrešno odgovorilo, itd.).
Cijela se provjera znanja može izvršiti bez potrošnje i jednog lista papira. Međutim, ako je ipak potrebna pisana dokumentacija, ona se može bilo kada na pisaču ispisati.
Nastavna godina 2024./2025.
Razredna nastava
Prijepodne
Sat | Početak | Kraj | Odmor |
1. | 8:00 | 8:45 | |
2. | 8:50 | 9:35 | 15 min |
3. | 9:50 | 10:35 | |
4. | 10:40 | 11:25 | |
5. | 11:30 | 12:15 | |
6. | 12:20 | 13:05 |
Poslijepodne - samo PŠ Frankopanska 80
Sat | Početak | Kraj | Odmor |
1. | 13:15 | 14:00 | |
2. | 14:05 | 14:50 | 15 min |
3. | 15:05 | 15:50 | |
4. | 15:55 | 16:40 | |
5. | 16:45 | 17:30 |
Predmetna nastava
Prijepodne
Sat | Početak | Kraj | Odmor |
0. | 7:10 | 7:55 | |
1. | 8:00 | 8:45 | |
2. | 8:50 | 9:35 | 15 min |
3. | 9:50 | 10:35 | |
4. | 10:40 | 11:25 | |
5. | 11:30 | 12:15 | |
6. | 12:20 | 13:05 | 10 min |
7. | 13:15 | 14:00 |
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |