2023-05-30 17:38:53

“Želim se osjećati dobro / I want to feel good”

Tijekom školske godine 2022./23. Sudjelovali smo u nacionalnom projektu “Želim se osjećati dobro / I want to feel good”. Projekt je pokrenut na eTwinning platformi, a više od 20 učitelja iz škola diljem Hrvatske prijavilo je svoje učenike za sudjelovanje.

Aktivnosti smo provodili na satima engleskog jezika, dodatne nastave i izvannastavnih aktivnosti.

Osim primarnog razvijanja jezičnih kompetencija, cilj projekta je bio potaknuti učenike na slobodno izražavanje i učiti ih upravljati svojim emocijama, prepoznati i definirati situacije i događaje u školi, domu i u društvu koji mogu utjecati na njihov uspjeh općenito te navesti primjere iz svakodnevnog života koji ih posebno raduju i motiviraju ili koji ih smetaju, vrijeđaju i rastužuju. U projektu smo proveli različite aktivnosti i radionice u kojima smo raspravljali o svojim emocijama u različitim situacijama, nudili ideje i moguća rješenja problema. Izražavali smo se riječima, slikama, pokretom, glazbom i sudjelovanjem u različitim fizičkim i digitalnim aktivnostima. Razvijali smo komunikacijske sposobnosti, suradnju, empatiju i toleranciju. Trudili smo se biti jedni drugima podrška i bez obzira na sve, zabaviti se!

Kroz zadane tri teme trebali smo ostvariti po dvije aktivnosti, vezano uz situacije u školi, obitelji i druženju s prijateljima. Svoja iskustva dijelili smo s učenicima sudionicima projekta iz drugih škola u kontroliranom okruženju TwinSpace-a.

 

1. aktivnost - Tijekom listopada razgovarali smo o osjećajima, otkrivali kako se osjećamo u školi i pomagali jedni drugima u nošenju s oni manje ugodnim osjećajima. Na linku ispod možete prolistati našu e-knjigu i pogledati što smo radili.

https://read.bookcreator.com/wTDimRO5KbMfQaGnVt6ntr48ZIM2/7x1ktllYSnyzTFHrrW3g6Q

 

 

2. aktivnost - 20.11., Svjetski dan djece obilježili smo izradom prigodnog plakata. 

Razgovarali smo o pravima, obavezama i poštovanju. Izradili smo škrinju s blagom (A chest of treasure) i napunili ju osobinama kojima ćemo iskazati i zaslužiti poštovanje prijatelja, učitelja, obitelji. Poznate izraze učenici su trebali prepisati na jednu od kartica koje se nalaze u škrinji s blagom (fair play, chores, helping, honesty, politeness). Učiteljica je baš ponosna na ove glavice i način kako razmišljaju.

 

3. aktivnost - Povodom 9.2. (Internet Safety Day)  učenice 4. razreda područne škole u Gornjim Sređanima prigodno su izradile knjižicu o sigurnosti na internetu. Po prvi puta koristile su Book Creator, online digitalni alat koji će u budućnosti moći koristiti za svoje ostale školske projekte. Budući da se radi o nastavi Engleskog jezika, vježbali smo modalne glagole (must/mustn't).

https://read.bookcreator.com/wTDim.../bsllJ--xS4unugJEcyCjyQ

 

4. aktivnost - obilježili smo 20.3., International Day of Happiness. Pripremali smo se cijeli tjedan, učenici su pripremili fotografije osoba/stvari koje ih čine sretnima.

U formi sastavka morali su odgovoriti na tri pitanja:

1) Što prikazuje fotografija?

2) Zašto i kako ih ta osoba/predmet usrećuje?

3) Opisati jedan događaj iz prošlosti kojim potkrjepljuju rečeno u prethodnim odgovorima.

Pismene radove prepisali su uz fotografiju, na papir u svojoj najdražoj boji.

 

5. aktivnost - kako smo obilježili 11. 4., Međunarodni dan društvenih igara, možete vidjeti u kratkom videu na slijedećoj poveznici:

https://drive.google.com/file/d/13-d1LLnq62_NIJjNxpUw7mKiE2VIW1gH/view?usp=sharing

 

6. aktivnost – Planet Earth Day obilježili smo kombinacijom obrnute učionice, projektnog učenja i učenja kroz igru. Posebno je zanimljiva bila igra Planet Race, grupna aktivnost koja zahtijeva međusobnu suradnju i puno dogovaranja. Učenici formiraju krug, a jedan učenik je u sredini. Učenik u sredini kruga treba sakupiti listiće s nazivima planeta Sunčeva sustava, od najbliže do najudaljenije (Mercury - Venus – Earth – Mars -  Jupiter – Saturn – Uranus – Neptune), žmireći i slijedeći upute skupine. Skupina treba navoditi „slijepog“ učenika dajući mu kratke i jasne upute kretanja, koje unaprijed dogovore. Znakovi za smjer kretanja trebaju biti neverbalni, poput pljeskanja, pucketanja prstima i sl.

 

 


Osnovna škola Vladimira Nazora Daruvar